Продакт-плейсмент як сучасний маркетинговий інструмент: юридичні аспекти та проблеми ефективності

Olexandra Bogdanivna Martsinkovska, Oleh Andriyavych Lehkyy


Анотація


Розкрито сутність продакт-плейсменту в контексті розгляду його еволюції із вдосконаленням способів доведення інформації до споживача у зв’язку із науково-технічним прогресом. Систематизовано класифікаційні ознаки продакт-плейсменту та запропоновано нові підходи. Проаналізовано особливості застосування останнього в сучасних умовах, його недоліки та переваги. Оцінено вплив продакт-плейсменту на цільову аудиторію на основі тривимірної моделі його існування та психологічних аспектів опрацювання інформації та декодування, ґрунтуючись на теорії альтернативних каналів подачі інформації в імпліцитну пам’ять індивіда. На основі розгляду європейських нормативно-правових актів запропоновано удосконалення чинної національної законодавчо-нормативної бази в області рекламної діяльності. 


Ключові слова


поведінка споживача; прихована реклама; внутрішньоігрова реклама; інформаційні канали; медіа-інструменти

Повний текст:

PDF

Посилання


Regulation of advertising media: official website of the European Commission for Information Society and Media (2013). Retrieved April, 10, 2013, from: http://ec.europa.eu/avpolicy/index_en.htm.

Heraskina, E. (2003) Product placement: such a cinema! [Product-placement: vot takoye vot kino]. Advertisement technologies [Reklamnye tehnologyy], 2.

Wikipedia, the free encyclopedia. Retrieved April, 10, 2013, from : http://en.wikipedia.org/.

Popova, A. Domestic films are going to remind by the hidden advertising [Otechesvennye fylmy napomnyat skrytoy reklamoy ] : Informational Agency RBC. Retrieved April, 10, 2013, from : www.rbcdaily.ru/.

Ermilova, A. (2012) Why Russian businessmen buy pixels in the browser games. Gambling, 2.

The Law of Ukraine “About advertising” [Zakon Ukrayiny “Pro Reklamu”]. (1996). Kyiv: VVR.

Fukulova, J., Ipatova, J. (2002). Advertising on the verge of the foul [Reklama nagrani fola]. (2002). Secret of the firm, the Journal [Secret firmy], 3.

Russell, A. (1998). Toward a framework of product placement: theoretical propositions, Advances in Consumer Research, 25.

Duhin, A. (2007). The informational theory: textbook [Teoriya informazyi: uchebnik ]. Moscow: Gelios ARV.

Tsvetkova, D. (2010). Product placement is commercializing the art/ The promotion of products. Prod&Prod., the Journal [Product placement komercyalliziruyet iskusstvo/ Prodvigenye Prodovolstviya. Prod&Prod], 2.

Paivio, A. (1986). Mental representations: a dual coding approach. Oxford. England: Oxford University Press.

Bandura, A. (1971). Psychological Modeling: Conflicting Theories. Chicago, IL: Aldine Atherton1.

Knabenhoff, V. (2013). The attraction of the TV-series [Pritageniye seriala] : WEB-site of the Journal “Science and life” [Nauka i zysn’]. Retrieved April, 10, 2013, from : http://nauka.relis.ru/08/9710/08710069.htm.

Briman, Sh. Product Placement and ideology. The placement of the idea [Product placement i ideologiya. Razmescheniye ideyi]. Retrieved April, 10, 2013, from : http://www.productplacement.nm.ru/biblio/theory/ideology01.htm.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021