Значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчого сектору

T. V. Shtuchka


Анотація


У статті розглянуто теоретичні засади визначення суті маркетингової діяльності в сільському господарстві. Проведено дослідження значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчого сектору і її впливу на підвищення результатів економічної діяльності.


Ключові слова


маркетинг; маркетингова діяльність; агропродовольчий сектор; підприємницька діяльність; економічна ефективність

Повний текст:

PDF

Посилання


Harkavenko, S. S. (2002). Marketynh. Kyyiv: Libra.

Rybincev, V. A. (2000). Marketing vinograda i vina. Kyyiv: IAJe.

Jevans, Dzh. & Berman, B. (1990). Marketing. Moscow: Jekonomika.

Kotler, F. (n.d.). Osnovy marketinga. Moscow: «Biznes-kniga, «IMA-Kross.Pljus.

Kotler, F., Armstrong, G., Sonders, Dzh., Vong, V. (1999). Osnovy marketinga. Moscow: Vil'jams.

Perreault, W. D. & McCarty, E. J. (1996). Basic marketing: a global managerial approach. USA: AUSTEENPRESS, IRWIN.

Churchill, G. A. & Peter, J. P. (1995). Marketing-creating for customers. USA: AUSTEENPRESS, IRWIN.

Rajs, Je. & Traut, Dzh. (2000). Marketingovye vojny. SPb: Piter.

Lamben, Zh.-Zh. (1996). Strategicheskij marketing: evropejskaja perspektiva. SPb: Nauka.

Dihtl', E. & Hershgen, H. (1996). Prakticheskij marketing. M.: Vysshaja shkola, INFRA-M.

Karych, D. (1995). Marketynh na pidpryiemstvakh APK. Ekonomika APK, 1, 55-67.

Radonych, L. (1995). Marketynh u systemi ekonomichnyi katehorii. Ekonomika APK, 3, 89-94.

Kljukach, V. A. (1995). Marketing sel'skohozjajstvennoj produkcii. APK: jekonomika, upravlenie, 2, 41-45.

Haustov, V. (1992). Marketingovaja dejatel'nost' v APK. APK: jekonomika, upravlenie, 9, 58-60.

Kozlov, M. V. & Tul'skaja, N. S. (1998). Planirovanie marketinga v sisteme upravlenija pishhevogo predprijatija. Pishhevaja promyshlennost', 2, 3.

Abramova, G. P. (1991). Marketing: voprosy i otvety. Moscow: Agropromizdat.

Romanova, A. N. (1996). Marketing. Moscow: Banki i birzhi.

Metodicheskie polozhenija po organizacii marketinga na pererabatyvajushhem predprijatii. (1995). APK: jekonomika, upravlenie, 10, 23-33.

Makin, G. I. (2000). Organizacija marketinga v APK kak jekonomicheskogo instituta upravlenija. Hranenie i pererabotka zerna, 4, 9-12.

Andrusenko, H. O. (1995). Osnovy marketynhu. Kyyiv: Urozhai.

Herasymchuk, V. H. (1994). Marketynh: teoriia i praktyka. Kyyiv: Vyshcha shkola.

Mahalytskyy, H. V. (1994). Navchalnyi posibnyk z osnov marketynhu. Kyyiv: Novatsiia.

Voichak, A.V. (2008). Marketynhovyi menedzhment. Kyyiv: KNEU.

Moroz, L. A. & Chukhrai, N. I. (1999). Marketynh. Lviv: Intelekt.

Starostina, A. O. (2002). Zmist ta osnovni etapy marketynhovoi diialnosti. Marketynh v Ukraini, 4, 30-33.

Yazliuk, B. O. (2012). Osnovni upravlinski tekhnolohii pry formuvanni ta realizatsii investytsiino-innovatsiinoho biznes-portfelia v umovakh nevyznachenosti maibutnoi ekonomichnoi sytuatsii. Finansova systema Ukrainy, 19, 459-465.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019