Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектору

T. V. Shtuchka


Анотація


У статті розглянуто теоретичні засади дослідження методичних підходів і особливостей в оцінці маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектору економіки. Проведено дослідження щодо формування ефективного механізму маркетингу на підприємствах агропродовольчого сектору за визначеними напрямами.


Ключові слова


маркетинг; маркетингова діяльність; методичний підхід; оцінка маркетингової діяльності; агропродовольчий сектор; показники; економічна ефективність

Повний текст:

PDF

Посилання


Hohulya, O. P. (2002). Stanovlennya marketynhu u rynkoviy transformatsiyi sil's'koho hospodarstva. Ekonomika APK, 5,110-114.

Solovyov, I. O. (2004). Stanovlennya ta rozvytok marketynhu v ahrarnomu sektori ekonomiky. Ekonomika APK, 8,134-138.

Kutsenko, V. M. (2003). Marketynhovyy menedzhment. Kyyiv: MAUP.

Derevjanko, S. (2000). Novoe slovo marketinga. Chto takoe marketingovyj audit? Ukrainskaja investicionnaja gazeta, 15, 14.

Bevzenko, V. F. & Bashirov, I. H. (2003). Mir marketinga. Doneck: Biznesinform.

Kevorkov, V. V. & Kevorkov, D. V. (2003). Marketing: reglament biznes-processa. Moscow: RIP-Holding.

Shlyakhov, V. Yu. (2000). Problemy zbutovoyi systemy pidpryyemstva: pohlyad zseredyny. Marketynh v Ukrayini, 2, 26-29.

Moiseeva, N. K. & Konysheva, M. V. (2002). Upravlenie marketingom: teorija, praktika, informacionnye tehnologii. Moscow: Finansy i statistika.

Kohli, A. K. & Jaworski, B. J. (1990). Marketorientation the construct, research propositions and managerial implications. Jornal of marketing, 54, 1-18.

Aaker, D. A. (1996). Building strong brands. NewYork: FreePress.

Swartz, G., Hardie B., Grayson, K., Ambler, T. (1996). Value for money? The relationships between marketing expenditure and business performance in the UK Financial Servieces Industry Maiden head. UK: The Chartered Institute of Marketing.

IPAKPMG Marketing effectiveness: a survey of finance directors. (1996). London: Institute of Practitioners in advertising.

Strij, L. A. (2000). Marketingovoe upravlenie na rubezhe HHІ st.: sistemnoe issledovanie. Odessa: AstroPrint.

Voronov, A. A. & Val'kovich, O. N. (2002). Marketingovyj podhod k izmereniju jeffektivnosti proizvodstva. Marketing, 6, 32-42.

Golubkov, E. P. (1995). Marketing: strategii, plany, struktury. Moscow: Delo.

Kovalev, A. I. & Vojlenko, V. V. (2000). Marketingovyj analiz. Moscow: Centr jekonomiki i marketinga.

Vajsman, A. (1995). Strategija marketinga: 10 Shagov k uspehu. Strategija marketinga: 5 faktorov uspeha. Moscow: Interjekspert.

MakDonal'd, M. (2000). Strategicheskoe planirovanie marketinga. SPb: Piter.

Fathutdinov, R. A. (2002). Proizvodstvennyj menedzhment. Moscow: Dashkov i K.

Yazliuk, B. O. (2012). Osnovni upravlinski tekhnolohii pry formuvanni ta realizatsii investytsiino-innovatsiinoho biznes-portfelia v umovakh nevyznachenosti maibutnoi ekonomichnoi sytuatsii. Finansova systema Ukrainy, 19, 459-465.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019