Теоретичні засади адаптації маркетингових процесів у сучасній харчовій промисловості
Анотація
У статті наведено визначення маркетингової діяльності відомих економістів, розглянуто стан маркетингу на сьогодні, ситуацію з викладанням дисципліни в Україні. З’ясовано суть понять «спеціалізація», «диференціація», «специфіка». Розглянуто організацію позиціювання товару на ринку, наведено стратегії позиціювання і основні знання, необхідні для побудови цих стратегій.
Ключові слова
Посилання
Grant, V. (1989). Jevoljucionnyj process. Moscow : Mir.
Interv"yu z I. Lylyk. Kvalifikatsiyni vymohy do fakhivtsiv-marketolohiv: diyal'nist' Ukrayins'koyi asotsiatsiyi marketynhu. (2006). Marketynh v Ukrayini, 6, 60.
Kotler, F. (2006). 300 kljuchevyh voprosov marketinga: otvechaet Filip Kotler. Moscow : Olimp-Biznes.
Kotler, F. (2005). Marketing menedzhment. SPb. : Piter.
Makkonnel, K. R. & Brju, S.A. (1992). Jekonomika: Principy, problemy i praktika. Baku : Azerbajdzhan.
Mann, I. B. (2005). Marketing na 100 % : Remiks: Kak stat' horoshim menedzherom po marketingu. Moscow : Mann, Ivanov, Ferber.
Rajs, Je. (2004). Pozicionirovanie: bor'ba za uznavaemost'. SPb. : Piter.
Slovnik inostrannyh slov. (1987). Moscow : Rus.jaz.
Smit, A. (1962). Issledovanie o prirode i prichinah bogatstva narodov. Moscow : Socjekgiz.
Traut, Dzh. (2010). Otlichajsja ili pogibaj. SPb. : Piter.
Ujebster, F. (2005). Osnovy promyshlennogo marketinga. Moscow : Izdatel'skij dom Grebennikova.
Yazliuk, B. O. (2006). Formuvannia ta realizatsiia investytsiino–innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstv. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: ekonomika, 20, 149-152.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2021
