Теоретичні засади адаптації маркетингових процесів у сучасній харчовій промисловості

Stanislav Anatoliyovych Buhayenko


Анотація


У статті наведено визначення маркетингової діяльності відомих економістів, розглянуто стан маркетингу на сьогодні, ситуацію з викладанням дисципліни в Україні. З’ясовано суть понять «спеціалізація», «диференціація», «специфіка». Розглянуто організацію позиціювання товару на ринку, наведено стратегії позиціювання і основні знання, необхідні для побудови цих стратегій.  


Ключові слова


маркетингово-логістична діяльність; товарна диференціація; позиціювання товару; специфікація; спеціалізації

Повний текст:

PDF

Посилання


Grant, V. (1989). Jevoljucionnyj process. Moscow : Mir.

Interv"yu z I. Lylyk. Kvalifikatsiyni vymohy do fakhivtsiv-marketolohiv: diyal'nist' Ukrayins'koyi asotsiatsiyi marketynhu. (2006). Marketynh v Ukrayini, 6, 60.

Kotler, F. (2006). 300 kljuchevyh voprosov marketinga: otvechaet Filip Kotler. Moscow : Olimp-Biznes.

Kotler, F. (2005). Marketing menedzhment. SPb. : Piter.

Makkonnel, K. R. & Brju, S.A. (1992). Jekonomika: Principy, problemy i praktika. Baku : Azerbajdzhan.

Mann, I. B. (2005). Marketing na 100 % : Remiks: Kak stat' horoshim menedzherom po marketingu. Moscow : Mann, Ivanov, Ferber.

Rajs, Je. (2004). Pozicionirovanie: bor'ba za uznavaemost'. SPb. : Piter.

Slovnik inostrannyh slov. (1987). Moscow : Rus.jaz.

Smit, A. (1962). Issledovanie o prirode i prichinah bogatstva narodov. Moscow : Socjekgiz.

Traut, Dzh. (2010). Otlichajsja ili pogibaj. SPb. : Piter.

Ujebster, F. (2005). Osnovy promyshlennogo marketinga. Moscow : Izdatel'skij dom Grebennikova.

Yazliuk, B. O. (2006). Formuvannia ta realizatsiia investytsiino–innovatsiinoho potentsialu pidpryiemstv. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: ekonomika, 20, 149-152.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019