Організація маркетингової діяльності в аграрних підприємствах

V. V. Lahodiienko


Анотація


У статті розглянуто теоретико-практичні аспекти особливостей запровадження та розвитку маркетингової діяльності в аграрних підприємствах з метою підвищення ефективності їх діяльності.


Ключові слова


маркетинг; маркетингова діяльність; аграрні підприємства; стратегія маркетингу; економічна ефективність

Повний текст:

PDF

Посилання


Войчак, А. В. Маркетинговий менеджмент: підручник / А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 2008. – 268 с.

Kohli, A. K. Market orientation the construct, research propositions and managerial implications/ A. K. Kohli, B. J. Jaworski // Jornal of marketing. – 1990. - № 54. – p. 1-18.

Длигач, А. У маркетологов Украины есть проблемы? // Маркетинг и реклама / А. Длигач, Ю. Веретельникова, О. Зайченко. – 2004. - №3. – С. 21-26.

Колыванов, С. Украинский маркетолог: пока більше бед, чем побед/ С. Колыванов // Маркетинг и реклама. – 2005. - №9. – С. 26-28

Основные проблемы службы маркетинга украинского предприятия: кто как их видит/ Е. Биленко, О. Бильдюкевич, В. Васильев, В. Ващенко, О. Кужилева, В. Томащук, Е. Шевченко // Маркетинг и реклама. – 2005. - №10. – С. 16-21.

Морозова, М. Проблемы маркетинговой службы украинского предприятия / М. Морозова, М. Рымаренко, Е. Деркач, П. Макаренко // Маркетинг и реклама. – 2005. - № 10. – С. 22-26

Бабинцева, Е. Нужны маркетинговые центры / Е. Бабинцева // Экономика сельского хозяйства России. – 1996. - № 5. – С. 27

Колесник, В. М. Організаційні аспекти маркетингу у зернопродуктовому підкомплексі АПК / В. М. Колесник // Тези доповідей Причорноморської регіональної науково-практичної конференції. – Миколаїв. – 2006. – С. 36-38


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019