Сутність та передумови виникнення стратегічного управління
Анотація
У статті розглянуті теоретичні аспекти процесу розробки стратегій і управління аграрними підприємствами. Визначено сутність і фундаментальна задача стратегічного управління в контексті місії організації в умовах мінливого зовнішнього середовища.
Ключові слова
Посилання
Ansoff, I. (1999). Novaja korporativnaja strategija. SPb: Piter.
Kalinesku, T. V. & Romanovs'ka, Yu. A. (2004). Pryntsypy pobudovy monitorynhu realizatsiyi mekhanizmu rozvytku stratehichnoho potentsialu pidpryyemstva. Visnyk Skhidnoukrayins'koho natsional'noho universytetu imeni Volodymyra Dalya, 8 (78).
Osovs'ka, H. V., Fishchuk O. L., Zhalins'ka, I. V. (2003). Stratehichnyy menedzhment. Kyyiv: Kondor.
Shershn'ova, Z. Ye. (2004). Stratehichne upravlinnya. Kyyiv: KNEU.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2021
