Необхідність упровадження маркетингового механізму розвитку інновацій на підприємствах
Анотація
У статті розкрито зміст поняття «маркетинг інновацій» та визначено необхідність упровадження маркетингового механізму розвитку інновацій на підприємствах.
Ключові слова
Посилання
Druker, P. (1994). Yak zabezpechyty uspikh v biznesi: novatorstvo i pidpryiemnytstvo. Kyiv : Ukraina.
Grejson, Dzh. & O'Dell, K. (1991). Amerikanskij menedzhment na poroge XXI veka. Moscow: Jekonomika.
Havrysh, O. A. Krush P. V., Dovhan L. Ye., Pastukhova V. V., Simchenko N. O. & Tkachenko T. P. (2009). Orhanizatsiino-upravlinski mekhanizmy rozvytku pidpryiemnytskoi diialnosti natsionalnoho hospodarstva. Natsionalnyi tekhnichnyi un-t Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi in-t». Kyiv : NTUU «KPI».
Illiashenko, N. S. (2011). Orhanizatsiino-ekonomichni zasady innovatsiinoho marketynhu promyslovykh pidpryiemstv. Sumy: Vyd-vo SumDU.
Illiashenko, S. M. (2010). Marketynh. Menedzhment. Innovatsii. Sumy: Drukarskyi dim «Papirus».
Kubyshyna, N. S. (2007). Marketynh innovatsiinoho produktu. Problemy ekonomiky ta upravlinnia, 579, 480-485.
Kubyshyna, N. S., Tsapuk O. Yu. (2014). Kontseptualni zasady funktsionuvannia marketynhovoho mekhanizmu vprovadzhennia innovatsiinykh rozrobok. Ekonomichnyi visnyk NTUU «KPI, 11, 356-362.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
