Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарів

Олег Андрійович Легкий, Олександра Богданівна Марцінковська


Анотація


Проведено огляд комунікаційної політики принципово нових товарів та послуг на світових ринках, продуцентів так званих «синіх океанів»; проаналізовано маркетинговий інструментарій конкретних інноваційних товарів, його класичні та новітні аспекти, а також результат його застосування; на прикладі Vocaloid™ означено явище «мультиплікатора зусиль щодо просування» як особливої форми мережевого маркетингу, в зазначеному випадку – неагресивного за своєю природою, ефективного у цифрову еру без географічних обмежень чи необхідності додаткових досліджень та нескладного у реалізації; визначено позитивні й негативні сторони краудфаундингу як специфічної бізнес-моделі підприємницької діяльності, його особливості в контексті колективного інвестиційного фільтра та альтернативи корпоративній моделі виробництва; розглянуто приклад запропонованої автором моделі комунікацій CBC, що розглядає бізнес або як посередника між комунікаційними каналами споживачів (також у вигляді платформи чи ресурсу), або як залежного від них; зазначено явище соціального позиціонування компаній, що передбачає трансформацію класичних PR-завдань у зв’язку із сучасним станом парадигми цифрового маркетингу; у розвитку цифрового маркетингу виокремлено блогінг, зокрема у сегменті B2B, візуальний маркетинг та цифровий прямий маркетинг; підкреслено комунікаційні зміни в інформаційному полі бізнес-середовищ через висвітлення моделі новітнього мережевого підприємства в контексті індивідуалізації попиту та кастомізації виробництва.


Ключові слова


маркетингова політика; просування товару-новинки; краудфаундинг; бізнес-модель; мультиплікатор просування; комунікаційні канали; цифровий маркетинг; візуальний маркетинг; соціальне позиціювання; СBС; інноваційний товар

Повний текст:

PDF

Посилання


Business definitions on Business dictionary on-line by WebFinance team. (n.d.). Retrieved February 24, 2016, from http://www.businessdictionary.com.

Karr, D. (2015). Digital Marketing and SEO for Bands and Musicians. Retrieved February 24, 2016, from https://www.marketingtechblog.com/band-musician-online-marketing-seo.

Popularity dynamics of Hatsune Miku – Google trends. (n.d.). Retrieved February 24, 2016, from http://www.google.ru/trends/explore#q=初音ミク,AKB48, Gackt&geo=JP&cmpt=q.

Kotler, P. (1990). Osnovy marketynga. Moscow: Progres.

Kozlov, A. (2016). Oculus Rift slyshkom dorohoy? Togda on vam ne nuzhen. Retrieved February 24, 2016, from http://www.igromania.ru/articles/567957/Oculus_Rift_slishkom_dorogoi_Togda_on_vam_ne_nuzhen.htm.

Matviiv, M. (2014). Formyvannia cyfrovogo marketyngy pidpryiemstv. Efectyvnist Derzhavnogo Upravlinnia, (41), 252-262.

Vasylchuk, I. (2013). Crowdfounding jak fenomen postindustrialnoi economiky. Efektyvna Economika, (11). Retrieved February 24, 2016, from http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2500.

Chaffey, D. (2015). The State of Digital Marketing 2015. Retrieved February 24, 2016, from http://www.smartinsights.com/managing-digital-marketing/marketing-innovation/state-of-digital-marketing.

Kyryia, I. (2013). Istoryya y teoryia media. Retrieved February 24, 2016, from https://www.coursera.org/course/media.

Coba, E. (2014). Trendy digital-marketinga. Retrieved February 24, 2016, from http://reklamonstr.com/archives/17199.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2022