Проблеми визначення поняття ІТ-аутсорсингу та його особливості
Анотація
Вступ. ІТ-аутсорсинг є однією з найбільш поширених подібних послуг сьогодні, яка належить до практики пошуків технологій, ресурсів або залучення субпідряду з-поза організації для виконання всіх або частини ІТ-функцій. Компанії використовують ІТ-аутсорсинг для вирішення питань, що стосуються різних напрямків, починаючи від інфраструктури до розробки програмного забезпечення, разом із технічним обслуговуванням та підтримкою. Майже кожен вид бізнесу сьогодні має ІТ-потреби або принаймні має справу з технологіями на деякому рівні.
Аутсорсинг є інноваційною формою бізнесу. ІТ-ринок в Україні розвивається дуже швидко, а кадри, що мають українську ІТ-освіту, є конкурентоспроможними у всьому світі. Дослідження ІТ-аутсорсингу полягає у розробленні як теоретичної бази, так і практичних рекомендацій саме для України, із урахуванням політичної, економічної ситуації, а також іміджу ринку інформаційних технологій України в світі. У статті також досліджено міжнародний досвід розвитку поняття ІТ-аутсорсингу та його становлення у державах, що розвиваються.
Метою статті є аналіз розвитку поняття аутсорсингу. Сьогодні актуальна і популярна стратегія використання зовнішніх ресурсів для виконання робіт, що традиційно виконуються внутрішнім персоналом і ресурсами, що зумовлює інтерес дослідження концепції аутсорсингу, його розвиток в Україні та за кордоном.
Орієнтування на основні характеристики ІТ-аутсорсингу дозволить у майбутньому зробити більш точне прогнозування розвитку його ринку в Україні.
Методи. Під час написання статті були використані порівняльний, історичний методи, а також методи аналізу та синтезу.
Результати. Розглянуто еволюцію поняття і проблеми визначення окремих особливостей саме аутсорсингу інформаційних технологій, що дало змогу надати більш актуальне та повне визначення ІТ-аутсорсингу, а також його основних характерних ознак.
Ключові слова
Посилання
Ukraine ranked first in Europe in the field of IT-outsourcing. (2016). Retrieved from:http://www.epravda.com.ua/news/2016/03/21/586212.
Espino Rodriguez, T. F. (n.d.). A review of outsourcing from the resource-based view of the firm. Retrieved from:http://wenku.baidu.com/view/dd6bf7160b4e767f5acfce22.html.
Quinn, D. (2015). Strategic Outsourcing. Retrieved from: http://sloanreview.mit.edu/article/strategic-outsourcing.
IT outsourcing strategy. (2015). Retrieved from: http://searchcio.techtarget.com/definition/IT-outsourcing-strategy.
Dekker, F. (2016). Outsourcing in 18 European countries: the role of power of employee. Retrieved from: http://eid.sagepub.com/content/early/2016/02/16/0143831X16633760.abstract.
IT outsourcing. The importance of conservation management skills. (2004). Retrieved from: http://ism-journal.com/ITToday/outsource.pdf.
Wilcock, L. (n.d.). IT outsourcing and options: Challenges and Lessons. Retrieved from:http://ism-journal.com/ITToday/outsource.pdf.
IT outsourcing. Management issues of purchase and supply. (2006). Retrieved from: https://www.cips.org/Documents/Knowledge/Categories-Commodities/IT-and-Telecoms/IT-Services-and Software/BuyIT%20IT%20Outsourcing.pdf.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
