Урахування інтересів ділових партнерів як елемент соціально відповідальної поведінки підприємства

Lyudmyla Volodymyrivna Potrashkova, Tetyana Yuriyivna Andryushchenko


Анотація


Вступ. Сьогодні актуальним є перехід від загальних досліджень теорії та практики соціальної відповідальності бізнесу до розробки конкретних методів, призначених для підтримки прийняття підприємствами та організаціями рішень щодо реалізації такої поведінки. Важливою задачею у цьому напрямку є розробка інструментів підтримки прийняття рішень щодо соціально відповідальної взаємодії підприємств з їхніми постачальниками та клієнтами. Її актуальність визначила мету статті, яка присвячена розгляду одного з аспектів вказаної задачі.

Мета. Формування множини заходів підприємства з реалізації соціально відповідальної взаємодії зі своїми клієнтами та постачальниками в межах партнерських відносин на прикладі підприємств поліграфічної галузі.

Метод (методологія). Вирішення поставлених задач здійснюється за допомогою методів аналізу, синтезу та класифікації.

Результати. Виявлено структуру системи принципів і заходів з реалізації соціальної відповідальності підприємств та визначено у цій структурі місце заходів з огляду на інтереси клієнтів та постачальників підприємства; уточнено класифікацію видів відносин підприємства зі стейкхолдерами за ознакою врахування інтересів стейкхолдерів; сформовано множину заходів поліграфічного підприємства з реалізації соціально відповідальної взаємодії зі своїми клієнтами та постачальниками в межах партнерських відносин. 


Ключові слова


соціальна відповідальність; соціально відповідальна поведінка підприємств; врахування інтересів стейкхолдерів; партнерські відносини

Повний текст:

PDF

Посилання


ISO 26000: 2010 «Guidance on social responsibility». (n.d.). Retrieved from: https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:26000:ed-1:v1:en.

Kleiner, G. B. Corporate Social Responsibility: society and business in the system of mutual expectations. Retrieved from: http://kleiner.ru/sotsialnaya-otvetstvennost-biznesa-obshhestvo-i-biznes-v-sisteme-vzaimnyih-ozhidaniy.

Novikov, R. A. (2012). Phenomenon of social and socially responsible investment in the concept of social responsibility of business. Culture of the Black Sea, 232, 199-202.

Savicheva, E. Y. (2011). Signs of socially responsible behavior of business organizations: the question of the definition of the category of "corporate social responsibility". Russian Entrepreneurship, 8 (1), 17-22.

Tulchin, G. L. (2011). From manipulation and economy distrust of social partnership: PR i like Public Relations Public Responsibility. Science and education in the modern university in the context of international cooperation: International scientific and practical conference. Mariupol, MSU, 242−249.

Opokin, V. Social image in the image of the organization structure. Retrieved from: http://www.marketing. spb.ru/lib-comm/ pr/social_image. htm

Golovinov, O. M. (2014). Social Responsibility: Ukrainian realities and problems. Economic Bulletin of Donbass, 2, 187−192.

Bezchotnikova, S. V. (2012). Corporate Social Responsibility: dialogue of business – community. Printing and publishing. 4, 51−59.

Wagner, S. (2006). Manage suppliers. Moscow: KIA Cente.

Ishikawa, K. (1985). What Is Total Quality Control? Englewood Cliffs, CA: Prentice-Hall.

Menahina, O. The main thing – it's not our loving relationship, and that the client was happy. Retrieved from: http://publish.ruprint.ru/stories/2/174_1.php.

Mikheev, A. Who in the printing industry today, live well. Retrieved from: http://www.idpr.ru/projects/printbiznes/arhiv_atext_ b62010.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019