Аналіз ефективності збутової діяльності підприємства

Iryna Volodymyrivna Spilnyk, Olha Mykhajlivna Zahorodna


Анотація


Розглянуто важливість збутової діяльності підприємства та обґрунтовано її пріоритетність у підвищенні його ділової активності. Досліджено взаємозв’язок між випущеною та реалізованою продукцією та показники їх узгодженості з позицій синхронності та ритмічності діяльності виробничої та збутової підсистем підприємства. Проаналізовано динаміку виробленої та реалізованої продукції. Проведено аналітичну оцінку внеску збутової діяльності у формування фінансових результатів підприємства та рівня їх якості. Здійснено аналіз складу, структури та динаміки витрат підприємства на збут, у т.ч. витрат на гарантійне обслуговування, та визначено ступінь їх окупності. Запропоновано систему абсолютних і відносних показників результативності збутової діяльності підприємства загалом та ефективності роботи служби збуту зокрема, а також методику їх аналізу. 


Ключові слова


збутова діяльність; збутова політика; збут; збутовий персонал; операційна діяльність; ділова активність; ефективність; окупність; аналіз; оцінка; пошук можливостей; показники; фактори; резерви; номенклатура; асортимент; структура; ритмічність

Повний текст:

PDF

Посилання


Ansoff, I. (1989) Strategic Management. Moscow: Economics.

Balabanova, L. V. (2009). Strategical marketing enterprise sales management. Donetsk: DonPUET.

Balabanova, L. V. & Mitrokhina, J. P. (2011). Management of enterprise sales politics. Kyiv: CSL.

Hamaliyi, V. F. (2016). Modern problems of ukrainian enterprises’ sales politics. Retrieved from: http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_22(2)_ekon/stat_20_1/02.pdf.

Golovkina N.V. (2003) Sales stimulation: theory, practice and perspectives. Marketing in Ukraine, 2, 47-52.

Zahorodna, O.M.& Spilnyk, I. V. (2014) Diagnostics of problematic zones of production and marketing activities according the indicators of their estimation. Problems and perspectives of the theory and practice of accounting, control, economic analysis and statistics evolution. Ternopil: TNEU, 48-50.

Kardash, V. Y. & Antonchenko, M. U. (2006) Marketing goods politics. Kyiv: KNEU.

Nozdreva, R. & Cygichko, L. (1991). How to win at the market place. Moscow: Finance and Statistics.

Porter, M. (2005). Competitive advantage: how to achieve high results and ensure its sustainability. Moscow: Alpina Business Books.

Savytska, G. V. (2007). Economic analysis of the company. Kyiv: Znannya.

Spilnyk, I. V. & Zahorodna, O. M. (2014). Analysis of production and marketing activities in enhancing the competitiveness of enterprise. Economic Analysis, 17, 106-109.

Spilnyk, I. V. & Zahorodna, O. M. (2012). Economic Analysis. Ternopil: TNEU.

Shkonova, O. M. (2003). Marketing goods politics. Kyiv: IAMP.

Shpylyk, S. (2012). Management of sales activities of enterprise. Halyskyi Economichnyi Visnyk, 4(37), 88-95.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019