Стратегічні пріоритети формування ділової репутації підприємств водопостачання та водовідведення за групами зацікавлених осіб

Yuliya Igorivna Mizik, Olena Oleksandrivna Konoplina, Vitaliy Volodymyrovych Panov


Анотація


Вступ.  У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування ділової репутації підприємств водопостачання та водовідведення на основі взаємодії із групами зацікавлених осіб, визначено вплив останніх на ділову репутацію, проаналізовано можливі форми взаємодії з ними з метою формування та підвищення ділової репутації .

Мета.  Метою статті є визначення ділової репутації підприємств водопостачання та водовідведення, а також дослідження організа­ційних передумов її формування та підвищення.

Метод (методологія).  Використано стейкхолдерно орієнтований підхід до визначення поняття «ділова репутація», систематизовано основні групи стейкхолдерів, застосовано аналітичний метод для визначення основних форм взаємодії із зацікавленими сторонами для формування позитивної ділової репутації підприємств водопостачання та водовідведення.

Результати.  Розглянуто основні проблеми, особливості та протиріччя в діяльності підприємств водопостачання та водовідведення.  Проаналізовано міжнародний досвід діяльності підприємств галузі.  З урахуванням специфіки її діяльності визначено поняття «ділова репутація», виокремлено основні групи стейкхолдерів, наведено основні дієві форми взаємодії з ними.  Обґрунтовано необхідність залучення до стратегії діяльності підприємств водопостачання та водовідведення, а також методів управління ними елементів репутаційного менеджменту. 


Ключові слова


ділова репутація; підприємства водопостачання та водовідведення; стейкхолдери; групи зацікавлених сторін; репутаційний менеджмент

Повний текст:

PDF

Посилання


Vasylenko, S. L. (2006). Ekolohycheskaya bezopasnost' vodosnabzheniya. Khar'kov: Rayder.

Kommunal'nie usluhy v Evrope: komu vihodnee i komfortnee zhyt'. (n.d.). Retrieved from: http://immigrantinvest.com/blog/housing-in-europe.

Daulynh, H. (2003). Reputatsyya firmy: sozdanie, upravlenie i otsenka effektivnosti. Moscow: IMIDZh Kontakt: INFRA-M.

Horyn, S. V. (2006). Delovaya reputatsiya orhanyzatsiy. Rostov-na-Donu: Feniks.

Hrebeshkova, O. M., Shymans'ka, O. V. (2007). Dilova reputatsiya yak stratehichniy aktyv kompaniyi. Stratehiya rozvytku Ukrayiny (ekonomika, sotsiolohiya, pravo), 1–2, 493-502.

Lyashenko, A. N. & Dmytruk, E. V. (2010). Kontseptual'nye osnovy otsenki vliyanuya reputatsii predpriyatiya na eho ekonomicheskuyu bezopasnost'. Vestnyk NTU ”KhPY”, 7, 108-114.

Kryk, T., Forsteyter, M., Monahan, F. (2005). Vzaymodeystvye s zaynteresovannimy storonamy. Praktycheskoe rukovodstvo po orhanyzatsiy vzaymodeystviya so steykkholderamy. Retrieved from: www.accountability.org.uk.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019