Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств – виробників спортивних товарів
Анотація
Вступ. Маркетингові комунікації є особливою сферою маркетингової діяльності, пов'язаною з управлінням комунікаціями, здійснюваними за допомогою комплексу засобів передачі повідомлень між суб'єктами маркетингової системи з метою стимулювання їхньої активності.
Маркетингові комунікації здійснюються за допомогою комплексу засобів маркетингових комунікацій, найбільш відомими з яких звичайно виокремлюють: рекламу, стимулювання продажів, суспільні комунікації (зв'язки із громадськістю), особисті продажі.
Перераховані засоби маркетингових комунікацій прийнято вважати основними, у зв'язку з тим, що на них традиційно виділяється більша частина бюджету маркетингових комунікацій. Проте на сьогодні у сучасній науці й практиці простежується тенденція розвитку й застосування інших засобів маркетингових комунікацій, таких, як: прямий маркетинг, спонсорство, електронні кошти, внутрішні комунікації й т. д.
Посилення конкуренції, зростання вартості засобів маркетингових комунікацій й ускладнення запитів споживачів підвищують вимоги,пропоновані до ефективності використання ресурсів, призначених на маркетингові комунікації.
Маркетингові комунікації є важливим соціально-економічним явищем. Вони є ефективними засобами впливу компанії на ринок, тому що можуть впливати на емоційний стан цільової аудиторії й стимулювати здійснення певних дій її представниками. Застосування маркетингових комунікацій дозволяє формувати й змінювати ставлення покупців спортивних товарів до їх підприємств даної сфери підприємницької діяльності й пропонованого нею товару, що спричиняє необхідність вивчення даної сфери підприємницької діяльності.
Підвищення ефективності використання й удосконалювання управління маркетинговими комунікаціями є актуальним завданням у вітчизняній і закордонній науці.
Мета. Мета дослідження полягає у визначенні переваг застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій
Метод (методологія). У процесі дослідження використовувались такі методи: узагальнення, аналіз, синтез, індукція.
Результати. Уточнено й систематизовано переваги застосування інтегрованого підходу до планування маркетингових комунікацій.
Ключові слова
Посилання
Association of Sports Industry of Ukraine. (2016). Retrieved from: http://www.asiu.org.ua/ru/association.html.
Balabanov, L. (2004). Marketing. Kyiv: Knowledge Press.
Voynarenko, S. M. (2007). Key success factors in the communications policy of enterprises. Herald of Khmelnytsky National University. Economic science, 6, T. 1, 231-233.
Gerasymchuk, S. S. (2004). Marketing. Kyiv: Libra.
Howard, D. (2011). The behavior of the buyer Classic marketing. The collection of works that have had the greatest impact on marketing. SPb.: Peter, 2011.
Yevdokimov, F. I. (1998). ABC Marketing. Donetsk: Staker.
Krylov, I. V. (2008). Marketing. Sociology of marketing communications. Moscow: Center.
Mykytyuk, P. P. (2015). Investment and innovation management. Ternopil: TNEU.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2021
