Теоретичні засади визначення якості фінансових послуг банківських установ України
Анотація
Вступ. У статті розглянуто теоретичні засади визначення якості фінансових послуг банківських установ України. Обґрунтовано необхідність дослідження якості фінансових послуг банківських установ у сучасних умовах. Досліджено сутність поняття «якість фінансової послуги» та встановлено основні характеристики, що її забезпечують.
Мета. Метою наукового дослідження є систематизація теоретичних підходів щодо оцінки якості фінансових послуг банківських установ, що реалізуються на фінансовому ринку України.
Результати. У статті доведено необхідність дослідження якості фінансових послуг банківських установ у сучасних умовах. Визначено зовнішні та внутрішні фактори, які в поєднанні впливають на якість фінансових послуг банківських установ. Виявлено два підходи до трактування поняття «якість фінансової послуги»: маркетинговий (вузький) та макроекономічний, що дозволяє оцінити сукупний ефект задоволення існуючого попиту на фінансові (банківські) послуги в певний період часу у певній країні Визначено необхідність дослідження якості послуг на чотирьох рівнях: у межах окремої фінансової послуги, в межах конкретного банку, в межах банківської системи, в межах фінансової системи як складової економіки.
Ключові слова
Посилання
Vergeliuk, Y. Y. (2010). Role of financial-investment resources in stability of financial system,118-120. Theory and practice of financial transformations in the conditions of interdependence strengthening of national economics: Materials IV International Scientific and Practical Conference 14-18 December 2010. Cologne-Irpin.
Pro finansovi posluhy ta derzhavne rehulyuvannya rynkiv finansovykh posluh. (2001). Zakon Ukrayiny vid 12.07.2001 r. # 2664-III. Retrieved from: http://www.rada.gov.ua.
Pro banky i bankivs'ku diyal'nist'. (2011). Zakon Ukrayiny vid 19.05.2011 # 3394-VI. Retrieved from: http://www.bank.gov.ua.
Kornyeyev V. V. (2007). Fynansovi poserednyky yak instytuty rozvytku. Kyiv: Osnova.
Holubnychyy, A. A. Morhacheva, D. A., Zamulyna, M. V. (n.d.). Kriterii otsenki kachestva bankovskoy usluhi. Retrieved from: http://www.konspekt.biz/index.php?text=52627.
Berry, L, Parasuraman, A., Zeithaml, V. A. (1985). Quality counts in services, too. Business Horizons, 28(3), 44-52.
Bokova, F. M. (2011). Issledovanie effektivnosti i kachestva bankovskikh usluh. Inzhenernyy vestnik Dona, 504-514.
Novatorov, E. V. (2010). Sovremennye metodolohicheskie podkhody k izmereniyu kachestva v sfere usluh. Menedzhment kachestva, 3(11), 180-192.
Ten, V. V. Herasimov, B. Y., Sizikin, A. Yu. (2008). Ekonomicheskiy analiz mekhanizmov povysheniya kachestva bankovskikh usluh. Vestnyk Tambovskoho unyversyteta, 2, 134-137.
Pavlenko, R. V. (2011). Suchasni bankivs'ki produkty yak chynnyky sotsial'no-ekonomichnoho rozvytku Ukrayiny. Retrieved from: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpen/2011_7/15SBP.pdf.
Stefanchuk, N. O. (2011). Yakist' bankivs'koho produktu: ekonomichnyy zmist ta praktyka formuvannya. Finansovyy prostir, 3, 65-71.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
