Прикладні аспекти діагностики та підвищення операційної досконалості у сфері послуг

Liudmyla Pavlivna Batenko, Iryna Anatoliivna Shapovalova


Анотація


Вступ. У роботі висвітлено питання ідентифікації та розв’язання проблем в організації процесів обслуговування клієнтів банку за допомогою сучасного інструментарію  операційного менеджменту.

Мета. Метою дослідження є виявлення ступеня та причин невідповідності характеристик банківських процесів очікуванням клієнтів та розробка рекомендацій щодо підвищення їх ефективності.

Метод (методологія). Для дослідження характеристик процесів банківської установі використовувались методи спостереження, аналізу і синтезу, порівняння і узагальнення, систематизації, графічного моделювання.

Результати. Дослідження процесу надання кредитів індивідуальним клієнтам банку дозволило виявити його неефективну структуру та значну тривалість, що не відповідає очікуванням позичальників, надано практичні рекомендації з його перебудови, визначено параметри оновленого процесу, що задовольняють споживачів та підвищують ефективність роботи банківської установи. 


Ключові слова


банківська установа; процес надання кредиту; ефективність; очікування клієнтів

Повний текст:

PDF

Посилання


Jeffektivnaja Rossija. Proizvoditel'nost' kak fundament rosta. (n.d.). Retrieved from: http://www.McKinsey/MGI_Russia_fullrussian_may26.indd.

Batenko, L. P., Avdeeva, M. E. (2010). Zabezpechennja operacіjnoї doskonalostі kompanії: teoretichnі і prikladnі aspekti. Strategіya ekonomіchnogo rozvytku Ukrayiny, 26-27, 15-21.

Vumek, D., Dzhons, D. (2005). Berezhlivoe proizvodstvo: Kak izbavit'sja ot poter' i dobit'sja procvetanija vashej kompanii. Moscow: Al'pina Biznes Buks.

Dzhorzh, M. (2005). “Berezhlivoe proizvodstvo +shest' sigm” v sfere uslug: Kak skorost' berezhlivogo proizvodstva i kachestvo shest' sigm pomogajut sovershenstvovaniju biznesa. Moscow: Al'pina Biznes Buks.

Bekker, J., Vilkov, L., Taratuhin, V., Kugeler, M., Rozemann, M. (2007). Menedzhment processov. Moscow: Jeksmo.

Chejz, R. B. Dzhejkobz, F. R., Akvilano, N. Dzh. (2007). Proizvodstvennyj i operacionnyj menedzhment. Moscow: Vil'jams.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019