Брендинг туристського підприємства: теоретичні засади та інноваційні підходи

Olena Ihorivna Uhodnikova, Marharyta Anatoliyivna Klyukina


Анотація


У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення категорії бренду з урахуванням специфіки туристської галузі. Розробляється проблематика застосування інноваційних підходів створення бренду туристського підприємства за допомогою ресурсів мережі Інтернет та соціального медіа-маркетингу

Галузь туризму є однією з найбільш перспективних галузей економіки, що пов’язано зі значними прибутками від вкладених у галузь інвестицій. Розвиток туристської галузі вимагає пошуку нових підходів до ведення господарської діяльності. Суб’єкти господарювання у цій сфері представлені в Україні здебільшого малими підприємствами, з коротким життєвим циклом, що мають суттєву залежність від умов зовнішнього середовища: економічних, геополітичних та внутрішньополітичних, соціальних, екологічних тощо. В умовах підвищеної конкуренції у сфері туризму, залежності від зовнішніх умов ринку та короткого життєвого циклу питання брендингу туристського підприємства набуває підвищеної актуальності не лише для підвищення ефективності управління підприємством, але й з точки зору побудови високорентабельного та перспективного бізнесу. Вплив бренду поширюється не лише на потенційних споживачів, як окремі елементи брендингу: реклама, просування, логотипи тощо. Бренд створює позитивний імідж та звертає увагу на об’єкт брендингу стейкхолдерів: партнерів, інвесторів, представників державної та муніципальної влади тощо. Створення бренду туристського підприємства допомагає забезпечити стабільний розвиток та мінімізувати впливи негативних факторів зовнішнього середовища. Проте доцільно зазначити, що витрати для створення бренду туристського підприємства повинні бути економічно обґрунтованими, та визначено показники, які підтверджують  ефективності та результативність проведених витрат на застосування маркетингових заходів.


Ключові слова


туристське підприємств; бренд; конкурентоздатність у галузі туризму; брендинг

Повний текст:

PDF

Посилання


Derzhavnyy komitet statystyky Ukrayiny. Retrieved from: http://ukrstat.gov.ua.

Kotler, F. (2006). Marketynh menedzhment. Ekspress-kurs. SPb.: Pyter.

Danyl'chuk, V. F. (2014). Turisticheskiy rynok v razvitii depressivnykh rehionov. Visnyk DITB. Seriya:

Ekonomika, orhanizatsiya ta upravlinnya pidpryyemstvamy turystychnoyi industriyi ta turystychnoyi haluzi v tsilomu,18, 29-35.

Kudla, N. Ye. (2006). Marketynh turystychnykh posluh. Kyiv: Znannya.

Mykhaylichekno, H. I. (2012). Innovatsiyny rozvytok turyzmu. Kyiv: Kyyiv. nats. torh.-ekon. un-t.

American Marketing Association. (2016). Retrieved from: http://www.amaboston.com.

Shcho take brend i brendynh? (2016). Konsaltynh v Ukrayini. Retrieved from: http://consulting-ua.com/scho-take-brend-i-brendynh.

Karyahin, Yu. O., Tymoshenko, Z. I., Demura, T. O. (2009). Marketynh turproduktu. Kyiv : Kondor.

Koval', P. F., Alyeshuhina N. O., Andryeyeva H. P. (2010). Vyiznyy turyzm. Nizhyn: Vydavnytstvo Luk"yanenko.

Entsyklopediya brendiv. (n.d.). Retrieved from: http://www.brandreport.ru/chto-takoe-brend.

Bezuhlyy, I. V. & Ryabov, I. B. (2013). Naukovi aspekty formuvannya rekreatsiyno-turystychnoho brendu Ukrayiny. Naukovyy visnyk ChDIEU, 3(19), 148-157.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2022