Сучасна концепція маркетингового управління діяльністю підприємства
Анотація
Вступ. У статті проаналізовано сутність маркетингового управління діяльністю підприємства як наукової категорії шляхом теоретичного аналізу змісту термінів, що його визначають, наведених у працях зарубіжних і українських фахівців. На основі проведеного дослідження доведено, що ВНЗ для вдосконалення своєї маркетингової діяльності та загального підвищення ефективності функціонування на ринку освітніх послуг потребує системної роботи з розвитку споживачів.
Мета. Метою статті є розробка теоретичних підходів і практичних рекомендацій щодо ролі і основних завдань маркетингового управління в діяльності підприємства.
Метод (методологія). На основі методів системно-структурного аналізу, причинно-наслідкового аналізу, синтезу та аргументації запропоновано напрями удосконалення маркетингового управління ВНЗ на основі розвитку споживачів.
Результатом проведеного дослідження стала розроблена концептуальна модель маркетингового управління підприємством, а також власне визначення понять «маркетингове управління» і «розвиток споживачів».
Ключові слова
Посилання
Kotler, Ph., Keller, K. L. (2010). A Framework for Marketing Management. New Jersey: Upper Saddle River.
University of Bath: Management with Marketing. Retrieved from: www.bath.ac.uk/study/ug.
Jerokhin, K. Ja. (2004). Marketynghove upravlinnja dijaljnistju pidpryjemstva [Marketing management of the company activity]. Kyiv: Nacionaljnyj naukovyj centr «Instytut aghrarnoji ekonomiky».
Kurbatska, L. M. (2013). Marketyngh v systemi upravlinnja pidpryjemstvom [Marketing in enterprise management system]. Elektronne naukove fakhove vydannja «Efektyvna ekonomika» Dnipropetrovsjkogho derzhavnogho aghrarno-ekonomichnogho universytetu, 5. Retrieved from: http://www.economy.nayka.com.ua.
Trajnina, M. S., Judina, N. V. (2012). Marketyngh jak rynkovo-orijentovana koncepcija upravlinnja vyrobnychym pidpryjemstvom [Marketing as a market-oriented concept of management of the production company]. Elektronne naukove fakhove vydannja «Efektyvna ekonomika» Dnipropetrovsjkogho derzhavnogho aghrarno-ekonomichnogho universytetu, 5. Retrieved from: http://www.economy.nayka.com.ua.
Rossokha, V. V. (2012). Marketynghovyj menedzhment v systemi upravlinnja pidpryjemstvom [Marketing management in the enterprise management system]. Aghroinkom, 10–12, 108–112.
Ghurzhij, N. M. (2007). Upravlinnja marketynghovoju dijaljnistju pidpryjemstv v umovakh rynkovoji ekonomiky [Management of companies marketing activities in a market economy]. Donetsk: Donec. nac. un-t ekonomiky i torghivli im. M. Tughan-Baranovsjkogho.
Poghozha, N. V. (2006). Upravlinnja marketynghom na pidpryjemstvakh sfery poslugh [Marketing management in service industries]. Kyiv: Jevrop. un-t.
Ivashchenko, O. V. (2011). Upravlinnja marketynghom siljsjkoghospodarsjkykh pidpryjemstv na rynku tovarnogho zerna [Marketing management of farm interprises on the market of commodity grain]. Kharkov: Khark. nac. aghrar. un-t. im. V.V. Dokuchajeva.
Chaplinskyj, Ju. B. (2009). Upravlinnja marketynghovoju dijaljnistju turystychnykh pidpryjemstv [Management marketing of tourism enterprises marketing activity]. Kyiv: Kyjiv. nac. torgh.-ekon. un-t.
Rajko, D. V., Lebedjeva, L. E. (2015). Modelj upravlinnja marketynghom u systemi menedzhmentu promyslovogho pidpryjemstva [The model of marketing management in the system of industrial enterprise management]. Marketyngh i menedzhment innovacij,1, 107–123.
Chajka, I. P. (2013). Kholistychnyj marketyngh i jogho znachennja u funkcionuvanni vyshhogho navchaljnogho zakladu [Holistic marketing and its importance in the functioning of universities]. Marketyngh i menedzhment innovacij, 3, 53–60.
DOI: http://dx.doi.org/10.35774/econa2017.01.257
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
