Аналіз мотиваційних механізмів конкурентоспроможності суб’єктів туристичного бізнесу

Oleh Ivanovych Skasko, Marjana Mykhailivna Bihus


Анотація


Вступ. У статті розглянуто особливості застосування економічних регуляторів в управлінні конкурентоспроможністю суб’єктів туристичного бізнесу. Виокремлено важливі економічні регулятори, які впливають на управління конкурентоспроможністю суб’єктів туристичного бізнесу.

Мета. Метою статті є формування механізму застосування державними інституціями економічних регуляторів різного управлінського рівня з метою створення сприятливого бізнес-середовища, дотримання вимог збалансованого розвитку території та спільного підвищення рівня конкурентоспроможності туристичного ринку, продуктів.

Метод (методологія). У процесі дослідження використовувались методи системного підходу – для обґрунтування пріоритетних напрямів та механізмів посилення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного бізнесу; аналізу і синтезу – для виявлення конкурентних переваг; системно-структурний – при побудові організаційних схем.

Результати. Конкретизовано мотиваційні механізми управління конкурентоспроможністю суб’єктів туристичного бізнесу; запропоновано механізм конвергенції інтересів державних і недержаних суб’єктів, прозорого публічного приватного партнерства. 


Ключові слова


економічні стимули; інвестиційне регулювання; конкурентоспроможність; публічно-приватне партнерство; суб’єкти туристичного бізнесу; складові чинники регулювання; управління

Повний текст:

PDF

Посилання


Bоchаn, І. О., Poplavs'kyy, V. H., Bihus, M. M. (2012). Mizhnarodna ekonomika. L'viv: Ukr. akad. drukarstva.

Bihus, M. M. (2012). Naukovyy dyskurs definitsiyi konkurentospromozhnosti turystychnoho biznesu v rehioni. Rehional'na ekonomika, 2, 162-167.

Bil', M. M. (2011). Mekhanizm derzhavnoho upravlinnya turystychnoyu haluzzyu na rehional'nomu rivni: teoretyko-prykladnyy aspekt. L'viv: LRIDU NADU.

Didovych, I. I. (2016). Vykorystannya potentsialu partners'kykh stosunkiv u sferi mizhnarodnoho turyzmu. Visnyk L'vivs'koho instytutu ekonomiky i turyzmu, 11, 65-69.

Koltunovych, O. S. (2016). Mekhanizm naroshchennya investytsiynoho potentsialu innovatsiyno-tekhnolohichnoyi modernizatsiyi okremykh sektoriv ekonomiky. Ekonomichnyy analiz, 26 (1), 28-31.

Statystychnyy byuleten' «Turystychna diyal'nist' v Ukrayini u 2014 rotsi». (2015). Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publtur_u.htm.

Statystychnyy byuleten' «Turystychna diyal'nist' v Ukrayini u 2015 rotsi». (2016). Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/publtur_u.htm.

Ukrayins'kyy turyzm zvil'nyat' vid opodatkuvannya?: Real'na ekonomika. (2016). Retrieved from: http://www.real-economy.com.ua/news/4929.html.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017