Розвиток системи продовольчого маркетингу у сфері регіонального аграрного бізнесу

Alla Mykolaivna Uzhva


Анотація


Вступ. Інтегруючою сферою між виробництвом сільськогосподарської продукції та її споживання є продовольчий маркетинг. Функціонування системи продовольчого маркетингу забезпечить ефективну діяльність суб’єктів аграрного бізнесу в напрямку забезпечення населення якісним продовольством та розвитку агропродовольчого ринку.

Мета. Метою статті є дослідження теоретико-наукових засад формування продовольчого маркетингу в системі регіонального аграрного бізнесу та обґрунтування заходів щодо його розвитку в сучасних умовах.

Метод (методологія). У процесі дослідження застосовано методи порівняння, аналізу, теоретичного та логічного узагальнення. Методологічною основою став діалектичний метод дослідження.

Результати. Розглянуто теоретичний базис поняття «продовольчий маркетинг». Як сполучна ланка між спеціалізованими виробниками продовольства та споживачами, призначення якої полягає у полегшенні руху продукції від виробника до споживача, виступає продовольчий маркетинг. Вивчено місце сільськогосподарського виробництва та переробних підприємств у системі продовольчого маркетингу та розроблено модель функціонування продовольчого маркетингу в «продуктовому ланцюгу» учасників аграрного бізнесу. Проаналізовано канали збуту, форми і методи реалізації продукції сільського господарства та визначено заходи щодо подальшого розвитку системи продовольчого маркетингу в аграрному бізнесі регіону. 


Ключові слова


регіон; аграрний бізнес; продовольчий маркетинг; економічні зв’язки; економічні відносини, продовольство

Повний текст:

PDF

Посилання


Gubenі, Ju. E. (2009). Agrobіznes u systemі organіzacіi sіl's'kogo gospodarstva. Ekonomіka APK, 7, 34-38. [in Ukrainian].

Gocharov, V. D. (2002). Kompleksnoe izuchenie tovarnyh rynkov. Ekonomіka selskohozjajstvennyh i pererabatyvajushhih predprijatij, 3, 45-47. [in Ukrainian].

Astratova, G. V. (1996). Marketing prodovolstvennogo rynka: konceptualnyj podhod. Shadrinsk: Iset. [in Ukrainian].

Rjabchik, A. V. (2009). Organіzacіjno-upravlіns'kі aspekti vdoskonalennja systemy agromarketingu v Ukrayinі. Naukovij vіsnik NUBіP, 142 (1), 45-47. [in Ukrainian].

Zvjagіnceva, O. B. (2010). Osoblivostі doslіdzhennja marketingu prodovol'chih tovarіv. Ekonomіka APK, 3, 25-30. [in Ukrainian].


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017