Ефективна система мотивації персоналу індустрії гостинності – запорука успіху на ринку послуг

Inna Mykolaivna Povoroznyuk


Анотація


Вступ. Ефективна система мотивації персоналу в індустрії гостинності є головним та рушійним фактором розвитку підприємств усіх форм господарювання. Саме від ефективної роботи персоналу залежить задоволеність клієнта у сфері послуг, тим самим забезпечується якість послуг на підприємстві, що є однією з основних форм підвищення його конкурентоспроможності та прибутку.

Мета. Метою статті є наукове опрацювання теоретичних, методичних питань системи мотивації персоналу індустрії гостинності як в Україні, так і за кордоном, виявлення пропозицій щодо створення справедливої винагороди за працю, надання співробітнику як морального, так і матеріального задоволення від досягнутих результатів у роботі.

Результати. У результаті дослідження запропоновано на підприємствах індустрії гостинності застосовувати напрям персонал-маркетингу. Цей комплекс заходів передбачає підбір кадрів, здатних забезпечити досягнення цілей і завдань підприємств сфери гостинності, який би досліджував їх внутрішні мотиви до праці та цінності, з’ясовував би реальні потреби працівників.

З метою посилення матеріальної та моральної зацікавленості в професійному навчанні, цілеспрямованому плануванні трудової кар’єри, під час розроблення та покращення механізму стимулювання роботодавців і найманих працівників доцільно враховувати досвід країн з розвиненою економікою у цій сфері. Але треба на нинішньому етапі поєднувати і доповнювати вітчизняний і зарубіжний досвід у сфері матеріальної мотивації персоналу і у кожній галузі треба розробити, апробувати, поширити різні, пристосовані до конкретних умов сучасні системи матеріального стимулювання.

Виявлено, що система мотивації для працівників індустрії гостинності є важливим чинником для якісного продажу послуг. 


Ключові слова


мотивація; персонал; стимулювання; оплата праці; управління

Повний текст:

PDF

Посилання


Salo, Ya. M. (2007). Orhanizatsiya obsluhovuvannya naselennya na pidpryyemstvakh restorannoho servisu. Restoranna sprava: dovidnyk ofitsianta. L'viv: Afisha.

Kolot, A. M. (1998). Motyvatsiya, stymulyuvannya y otsinka personalu. Kyiv: KNEU.

Sekrety motivatsii personala v restorannom biznese. (n.d.). Retrieved from: http://e.vkusov.net/it/item/103.

Vakulenko, T. V. (n.d.). Suchasni aspekty upravlinnya personalom na pidpryyemstvakh hotel'noho hospodarstva. Retrieved from: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Admin/%D0%9C%D0%BE%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%8B/Downloads/768-1834-1-PB.pdf.

Tomalya, T. S. (2017). Osoblyvosti upravlinnya personalom na pidpryyemstvakh hotel'no-restorannoho biznesu. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu. Ekonomichni nauky, 2(2), 271-274.

Izmaylova, N. V., Kobyak M. V. & Chernyshev, A. B. (2000). Hostinitsy Moskvy: povedenie cheloveka v orhanyzatsii (v voprosakh y otvetakh). Moscow.

Ryabokon', V. P. (2001). Adaptatsiya systemy motyvatsiyi pratsi do umov rynku. Finansy Ukrayiny, 5, 10-16.

Andriychuk, Yu. A. (2016). Zarubizhnyy dosvid motyvatsiyi personalu v rozrizi yapons'koyi modeli. Visnyk Natsional'noho universytetu «L'vivs'ka politekhnika». Lohistyka. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2016_846_4.

Kolot, A. (1998). Zarubizhniy dosvid material'noho stymulyuvannya personalu. Ukrayina: aspekty pratsi, 1, 16-21.

Posadskov, Ye. (2002). Stimuliruyushchie sistemy: opyt i sovremennaya praktika. Chelovek i trud, 4, 76-80.

Khlynov, V. (1993). Yaponiya: stanovleniya novoy modeli upravleniya trudom. Mirovaya ekonomika i mezhdunarodnye otnosheniya, 2, 102-110.

Braymer, R. (1995). Osnovy upravleniya v industrii hostepriimstva. Moscow: Aspekt-Press.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2018