Багатофакторна економіко-математична модель розвитку транспортної системи міста

Tetiana Mykhailivna Borysova


Анотація


У статті наведено результати оцінювання неекономічного ефекту господарюючих суб’єктів − надавачів послуг міського громадського транспорту окремих міст України. З метою визначення впливу низки факторних ознак на результуючу ознаку використано багатофакторний кореляційно-регресійний аналіз. Отримано адекватну економетричну модель, яка демонструє залежність між чинниками маркетингу, інноваційного розвитку і неекономічним ефектом діяльності господарюючих суб’єктів − надавачів послуг міського громадського транспорту.


Ключові слова


надавачі послуг міського громадського транспорту; маркетинг; неекономічний ефект; екологічний ефект

Повний текст:

PDF

Посилання


Borysova, T. M. (2016). Marketing of non-commercial subjects: theoretical and methodological aspects. Ternopil: Pidruchnyky i posibnyky.

Hrabovets'kyy, B. Y. (2010). Methods of expert assessments: theory, methodology, directions of use. Vinnytsya: VNTU.

Yeleyko, V. I. (1995). Fundamentals of econometrics. L'viv: Marka LTD.

Klass, A., Heryky, K., Kolen, Y., & Shuyan, Y. (1978). Introduction to Econometric Modeling. Moscow: Statistika.

Feshchur, R. V., Barvins'kyy, A. F., & Kichor, V. P. (2003). Statistics: Theoretical and Applied Aspects. L'viv: Intelekt-Zakhid.

Leshchyns'kyy, O. L., Ryazantseva, V. V., & Yun'kova, O. O. (2003). Econometrіya. Kyiv: MAUP.

Shatteles, T. (1975). Modern economic methods. Moscow: Statistika.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017