Багатофакторна економіко-математична модель розвитку транспортної системи міста
Анотація
У статті наведено результати оцінювання неекономічного ефекту господарюючих суб’єктів − надавачів послуг міського громадського транспорту окремих міст України. З метою визначення впливу низки факторних ознак на результуючу ознаку використано багатофакторний кореляційно-регресійний аналіз. Отримано адекватну економетричну модель, яка демонструє залежність між чинниками маркетингу, інноваційного розвитку і неекономічним ефектом діяльності господарюючих суб’єктів − надавачів послуг міського громадського транспорту.
Ключові слова
Посилання
Borysova, T. M. (2016). Marketing of non-commercial subjects: theoretical and methodological aspects. Ternopil: Pidruchnyky i posibnyky.
Hrabovets'kyy, B. Y. (2010). Methods of expert assessments: theory, methodology, directions of use. Vinnytsya: VNTU.
Yeleyko, V. I. (1995). Fundamentals of econometrics. L'viv: Marka LTD.
Klass, A., Heryky, K., Kolen, Y., & Shuyan, Y. (1978). Introduction to Econometric Modeling. Moscow: Statistika.
Feshchur, R. V., Barvins'kyy, A. F., & Kichor, V. P. (2003). Statistics: Theoretical and Applied Aspects. L'viv: Intelekt-Zakhid.
Leshchyns'kyy, O. L., Ryazantseva, V. V., & Yun'kova, O. O. (2003). Econometrіya. Kyiv: MAUP.
Shatteles, T. (1975). Modern economic methods. Moscow: Statistika.
DOI: http://dx.doi.org/10.35774/econa2017.03.009
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
