Моніторинг сучасного рівня розвитку національної автотранспортної системи України

V. V. Burkun


Анотація


Розвиток автотранспортної системи особливо важливий для України як транзитної держави. Наша країна має великий потенціал для здійснення транзитних перевезень завдяки досить розгалуженій мережі автомобільних доріг і проходженню через країну трьох європейських транспортних коридорів.

Метою нашого дослідження є аналіз сучасного рівня розвитку національної транспортної системи України.

За перевезенням пасажирів автомобільним транспортом у напрямку міжнародного сполучення на першому місці серед регіонів у 2016 році виявилася Львівська область, на другому – місто Київ, на третьому – Харківська область, а на останньому місці опинилася Хмельницька область.

За перевезенням пасажирів автомобільним транспортом у напрямку міжміського сполучення ТОП-3 зайняли Львівська, Одеська та Київська області, на останньому місці рейтингу виявилася Луганська область. Таким чином, за кількістю перевезень пасажирів автомобільним транспортом у різних напрямках місто Київ і Київська область займають перші позиції, а Луганська область – останнє місце.

Аналізуючи пасажирообіг по Україні за видами транспорту, можна стверджувати, що автомобільний транспорт вдало конкурує з залізничним і разом ці два види транспортних перевезень займають лідерські позиції.

Отже, доведено, що одним з найважливіших стратегічних напрямків розвитку національної економіки є використання транзитно-транспортного потенціалу країни і забезпечення ефективного функціонування автотранспортної системи України.


Ключові слова


автотранспортна система; реформування; моніторинг; транзитні коридори; транзитно-транспортний потенціал

Повний текст:

PDF

Посилання


Boiko, O. V. (2008). Kontsesiia v systemi efektyvnykh form zaluchennia investytsii u rozvytok transportu. Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho tekhnolohichnoho universytetu, 33, 166–171.

Zavhorodnii, K. V. & Voit, S. M. (2016). Investytsiini mekhanizmy rozvytku transportno-lohistychnoi infrastruktury Ukrainy ta yii rehioniv. Prychornomorski ekonomichni studii, 1, 18-20.

Irtyshcheva, I. I. & Stroiko, T. V. (2014). Stratehichni oriientyry rozvytku lohistychnoi infrastruktury v more hospodarskomu kompleksi Ukrainy. Zbirnyk naukovykh prats NUK – Mykolaiv, NUK, 1 (451), 12–16.

Kotlubai, O. M. & Parubets, E. (2001). Finansovyi mekhanizm transportnoho kompleksa Ukrainy. Tr. YKTP, 9–10, 43–52.

Pasichnyk, A. M., Klen, O. M., Miroshnychenko, S. V. (2016). Analiz ta otsinka efektyvnosti vykorystannia tranzytnoho potentsialu ukrainskoi transportnoi systemy. Elektromahnitna sumisnist ta bezpeka na zaliznychnomu transporti, 12, 88–97.

Preiher, D. K., Sobkevych, O. V., Yemelianova, O. Yu. (2011). Stratehichni napriamy rozvytku transportnoi haluzi Ukrainy u pisliakryzovyi period. Kyiv: NISD.

Sapronov, O. M. (2007). Avtomobilnyi transport yak skladova miskoho pasazhyrskoho transportu u konteksti enerhetychnoi, sotsialnoi, ekonomichnoi ta ekolohichnoi bezpeky. Osvita i upravlinnia, 2, 152–158.

Bondar, V. V., Stroiko, T. V. (2017). Innovatsiine onovlennia rehionalnoi transportnoi infrastruktury na pryntsypakh reinzhynirynhu. Visnyk Pryazovskoho derzhavnoho tekhnichnoho universytetu. Seriia: Ekonomichni nauky, 33, 296-302.

Statystychnyi zbirnyk «Transport i zviazok Ukrainy, 2016». (2016). Retrieved from: http://www.ukrstat.gov.ua.

Pro avtomobilnyi transport : zakon Ukrainy. (n.d.). Retrieved from: zakon.rada.gov.ua/go/2344-14.

Transportna stratehiia Ukrainy na period do 2020 roku. (n.d.). Retrieved from: http://www.transport–ukraine.eu/page/transportna–strategiya–ukrayini–na–period–do–2020–roku.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2018