Імплементація маркетингової інформаційної системи в діяльність підприємств сфери послуг

Kateryna Andriivna Kompanets


Анотація


У статті розглянуто види сучасних інформаційних систем та доведено застосування їх у діяльності підприємств. Наведено основні визначення поняття маркетингової інформаційної системи та встановлено її роль в управлінні підприємством. Досліджено реалії, що впливають на розвиток підприємств сфери послуг в умовах євроінтеграції економіки країни.


Ключові слова


інформаційні системи; маркетинг; глобалізаційне середовище; управління підприємствами; інформаційні комунікації; підприємства сфери послуг

Повний текст:

PDF

Посилання


Yezhova, L. F. (2002). Informatsiynyy marketynh. Kyiv: KNEU.

Frolenko, O. M. (2014). Marketynhova informatsiyna systema yak zasib realizatsiyi stratehichnoho potentsialu promyslovoho pidpryyemstva. Innovatsiyna ekonomika, 6, 238-244. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_6_44.

Panukhnyk, Ya. H. (2014). Kontseptual'ni pidkhody do pobudovy marketynhovykh informatsiynykh system promyslovoho pidpryyemstva. Marketynh i rynkovi vidnosyny, 51, 113-120.

Stel'mashchuk, N. A. (2012). Strukturni aspekty rozvytku stratehichnoho marketynhu pidpryyemstv. Innovatsiyna ekonomika, 3, 225-228.

Yanevych, M. M. (2013). Struktura informatsiyno-analitychnoyi systemy stratehichnoho marketynhovoho upravlinnya pidpryyemstv (na prykladi rehional'nykh pidpryyemstv kondyters'koyi haluzi). Efektyvna ekonomika, 9.

Dmytruk, M. M. (2003). Stratehichnyy marketynh: teoretychni osnovy ta otsinka rivnya implementatsiyi v diyal'nosti vitchyznyanykh pidpryyemstv. Retrieved from: http://ena.lp.edu.ua.

Danchenok, L. A. (n.d.). Marketynh. Retrieved from: http://stud.com.ua/49411/marketing/marketing

Mitchenko, H. V. (2015). Orhanizatsiyno-ekonomichne zabezpechennya stratehichnoho marketynhu na pidpryyemstvakh avtomobil'noho transportu: dys. kand. ekon. nauk: 08.00.04: zashchyshchena 28.12.15. Kyiv.

Matsekha, D. S. & Buryy, S. A. (2014). Marketynh u sferi hotel'no-restorannoho biznesu ta turyzmu. Visnyk Khmel'nyts'koho natsional'noho universytetu, 5(2), 43-47.

Informatsiyni systemy marketynhu. (2010). Retrieved from: http://www.litsoch.ru/referats/read/194598/.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017