Social Media Marketing як інструмент просування підприємств-надавачів транспортних послуг

Hryhoriy Leonardovych Monastyrsky, Liuba Yaroslavivna Turchyn


Анотація


Мета статті – обґрунтування доцільності використання Social Media Marketing як повноцінного інструменту просування та формування позитивного іміджу В2С підприємствами − надавачами послуг громадського транспорту своїх послуг у  мережі Інтернет, оскільки вони призначені для споживання серед широких мас.

У статті обґрунтовано доцільність використання Social Media Marketing як повноцінного інструменту просування підприємств − надавачів послуг громадського транспорту в мережі Інтернет та комунікації з цільовою аудиторією. А також формування позитивного іміджу вищезгаданих підприємств серед широких мас. Запропоновано найбільш ефективні шляхи, інструменти та майданчики SMM-діяльності компаній.


Ключові слова


Social Media Marketing; соціальні мережі; SMM; B2B; В2С; транспортні послуги; громадський транспорт; маркетинг; інтернет-маркетинг

Повний текст:

PDF

Посилання


Borysova T. M. (2017). Assessment of Quality Parameters of Ternopil City Public Transport Services Providers: the Results of Empirical Research. Ukrainian Journal of Applied Economics, 2(3), 11-18. – ISSN 2415-8453.

Boreiko O., Teslyuk V. (2017). Model of a controller for registering passenger flow of public transport for the "smart" city system. Lviv-Polyana: Publishing House Vezha&Co..

Content-marketing in B2B and B2C spheres. (n.d.). APText: marketing agency. Retrieved from: https://aptxt.com/kontent-marketing-v-b2b-i-b2c-sferah.html

Drell, Lauren. (2011). How Social Media Is Changing Paid, Earned & Owned Media. Retrieved from: http://mashable.com/2011/06/23/paid-earned-owned-media/#kyPKi7Xo5Sq

Komissarov, Andrej. (n.d.). SMM for B2B: peculiarities, rules, effectiveness. Retrieved from: http://www.cossa.ru/155/47090/

Zatsna, L. Ya. (2013). Innovative possibilities of implication of using communications in the Internet-marketing. Galicia Economic Issues, 4 (43), 214-221.

Internet-marketin in 55 minutes. (n.d.). Ingate Digital Agency. Retrieved from: http://promo.ingate.ru/books

Bowden, Jason . (n.d.). The Impact of Social Media Marketing Trends on Digital Marketing. Retrieved from: http://www.socialmediatoday.com/content/impact-social-media-marketing-trends-digital-marketing.

Doroshkevych D.V. (2014). Using social media as a means of marketing development of transport expedition companies. Retrieved from: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Upsal_2014_13(2)__8.pdf.

Zatsna, L. Ya. (2013). The main tendencies of the development of innovative services in domestic and foreign market. Development of Market Economy in Ukraine, 29 (1), 196-203.

How to use social media for providing B2B-sales? (n.d.). IQbuzz. Retrieved from: http://iqbuzz.pro/kak-ispolzovat-soczialnyie-seti-dlya-obespecheniya-b2b-prodazh.php

Lukyanov, Konstantin. (n.d.). Do B2B-brands need SMM and how to use it correctly? Retrieved from: https://www.likeni.ru/analytics/nuzhen-li-b2b-brendam-smm-i-kak-pravilno-ego-ispolzovat.

Stalzner, Michael. (2012). Content-marketing: new methods of attracting clients at the era of the Internet. Мoscow: Mann, Y`vanov y` Ferber.

Boulton, A., Brunn, S.D., & Devriendt, L. (n.d.). Cyberinfrastructures and “smart” world cities: Physical, human, and soft infrastructures. International Handbook of Globalization and World Cities. Cheltenham, U.K.: Edward Elgar. Retrieved from: http://www.neogeographies.com/documents/cyberinfrastructure_smart_world_cities.pdf.

Nowicka, K. (2014). Smart City logistics on cloud competing model. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 151, 266–281.

Boreiko, O. Y., Teslyuk, V. M. (2016). Developing a controller for registering passenger flow of public transport for the "smart" city system. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3), 40–46.

Kupriyanovsky, V. P., Bulancha, S. A., Chernykh, K. Y., Namiot, D. E. (2016). Smart cities as the "capitals" of the digital economy. International Journal of Open Information Technologies, 2, 41-52.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2017