Аналіз маркетингової діяльності та комунікаційної політики підприємств автосервісу України

Olena Mykhailivna Lozhachevska, Ruslan Volodymyrovych Hryhorenko


Анотація


За умов трансформації економічних відносин ефективне використання інформаційних технологій стає одним із найважливіших чинників виживання підприємств у сучасному гіперінформаційному просторі. Становлення інформаційного суспільства обумовило потребу в перегляді підходів до маркетингової діяльності підприємств, у зв’язку з появою нових форм комунікаційної діяльності в гіпермедійному середовищі. Дослідження свідчать, що у 2017 р. 60 % населення України є користувачами Інтернету, для 63 % з яких соціальні мережі стали основним джерелом інформації, що привело до перерозподілу рекламних бюджетів на користь Інтернет-мережі. Це зумовило необхідність теоретичного переосмислення концептуальних засад маркетингової діяльності підприємств, їх комунікаційної політики. У статті досліджено фінансовий стан сучасних підприємств автосервісу, доведено вплив застосування компонентів інтерактивного маркетингу в їх діяльність. 


Ключові слова


інформаційні системи; маркетинг; якість послуг; маркетингові інформаційні технології; інформаційні комунікації

Повний текст:

PDF

Посилання


Frolenko, O. M. (2014). Marketynhova informatsiyna systema yak zasib realizatsiyi stratehichnoho potentsialu promyslovoho pidpryyemstva. Innovatsiyna ekonomika, 6, 238-244. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_6_44. [in Ukrainian].

Panukhnyk, Ya. H. (2014). Kontseptual'ni pidkhody do pobudovy marketynhovykh informatsiynykh system promyslovoho pidpryyemstva. Marketynh i rynkovi vidnosyny, 51, 113-120. [in Ukrainian].

Yezhova, L. F. (2002). Informatsiynyy marketynh. Kyyiv : KNEU. [in Ukrainian].

Nicolades, Ph. (2017). The problem of regulation in traded services: The implications for reeciproriche. New Jersey.

Zhereyzh, Zh. Y (2002). Ekonomicheskaya effektivnost' kachestva. Aktual'nye problemy ekonomiki, 1, 47-49. [in Russian].

Yanevych, M. M. (2013). Struktura informatsiyno-analitychnoyi systemy stratehichnoho marketynhovoho upravlinnya pidpryyemstv (na prykladi rehional'nykh pidpryyemstv kondyters'koyi haluzi). Efektyvna ekonomika, 9. [in Ukrainian].

Kompanets', K. A. (2018). Implementatsiya marketynhovoyi informatsiynoyi systemy v diyal'nist' pidpryyemstv sfery posluh. Ekonomichnyy analiz, 28(1), 231-235. [in Ukrainian].


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019