Застосування CRM-систем у маркетинговій діяльності та управлінні персоналом транспортних підприємств

Liuba Yaroslavivna Turchyn, Victor Myhailovych Ostroverhov


Анотація


У статті досліджено CRM-системи, проаналізовано особливості застосування їх у маркетинговій діяльності та управлінні персоналом транспортних підприємств, виявлено основні переваги та недоліки впровадження вищенаведених систем у практиці. Диференційовано основні елементи CRM-систем, що дозволяє чітко зрозуміти, в чому полягає їх роль у маркетинговій діяльності та управлінні персоналом транспортного підприємства.

Мета статті – дослідження проблеми розвитку маркетингової діяльності за умови використання сучасного маркетингового інструментарію, що дає змогу значно підвищити конкурентоспроможність транспортного підприємства на ринку. Обґрунтувано впровадження електронних CRM-систем та застосування комплексного переходу транспортного підприємства на нову політику розвитку, орієнтовану на клієнтів, оскільки зможе забезпечити підвищення якості обслуговування клієнтів, зменшити трудовитрати на супровід та вдосконалити управління персоналом транспортного підприємства загалом.


Ключові слова


теорія; оптимізація; прибутковість; інтегрування; CRM-системи; взаємовідносини з клієнтами

Повний текст:

PDF

Посилання


Nelson, Sc. (2014). CRM: From "Nice to Have" to Necessity.

Hard Roads of CRM. (n.d.). Retrieved from: http://crm.ibs.ru/ua_UA/articles,pub_id=24365.

All about CRM. (n.d.). Retrieved from: http: //all-crm.org.ua

Vansovich, A. (2012). CRM - the key to new marketing. Advertising technology, 8 (45), 15-17.

Garafonova, O. I. (2015). Using the CRM-system and clustering in the marketing activities of a modern enterprise. Scientific Bulletin Polissya, 3 (3), 85-89.

Yaroshenko, V. A., Heselova, N. V., Podolnaya, V. V. (2015). Role of the CRM-system in the marketing activities of the enterprise. KNUTD's Bulletin. Series "Economic Sciences", 3 (87), 81-86.

Customer Relationship Management. (n.d.). Retrieved from: http://www.marketer.ru/articles/index.443.html.

Customer relationship management. (n.d.). Retrieved from: URL http://www.bkg.ru/cgi-bin/article_detail.pl?id=35.

Ramzan, M. (n.d.). CRM-management of relations with clients. Retrieved from: http://www.e-commerce.ru/biz_tech/implementation/management/crm.html.

What is a CRM system? Retrieved from: http://www.ntrlab.ru/rus/crm/index.php

Lee, D. (2012). New Data Leaves No Doubt About Why CRM Results. Retrieved from: http://www.crmguru.com/features/2012c/1003dl.html.

Kartysh, S. V., Kul'chitskaya, I. M., Potashnik, M. M. (2012). Management of marketing complex at the enterprise on the basis of CRM-technology. Marketing in Ukraine and abroad, 2.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019