Аналіз сучасних методів оцінки конкурентоспроможності підприємства

Lyudmyla Oleksiivna Zajtseva


Анотація


Достовірна оцінка можливостей підприємства дозволяє розробити вдалу конкурентну стратегію і визначити становище підприємства на ринку. Досягнення цієї мети можливо лише при проведенні оперативної і об’єктивної оцінки конкурентоспроможності. Сьогодні у науковій літературі репрезентовано велику кількість методик. Але нині відсутня загальноприйнята методика оцінки конкурентоспроможності підприємства, що була б визнана фахівцями-теоретиками та бізнесменами-практиками абсолютно задовільною. Отже, в статті розглянуто різні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства, що спрямовані на поліпшення позиції підприємства на ринку. Визначено показники його діяльності для оцінки його конкурентоспроможності. Аналіз методів довів, що найбільш ефективним буде одночасне застосування різних методик, результати яких доповнюють одна одну та дозволяють отримати найбільш повне уявлення про рівень конкурентоспроможності підприємства. 

 



Ключові слова


методи оцінки конкурентоспроможності підприємства; потенціал підприємства; показники діяльності підприємства; суб'єкти оцінки; підприємства-конкуренти

Повний текст:

PDF

Посилання


Bezuglaya, V., Postіl, I. (2007). Konkurentospromozhnіst ta analіz іsnuyuchih мetodik її otsіnki. Ekonomіka ta derzhava, 11, 33 -35.

Borodin, A., Terenina, N. (2012). Sovremennye podxody k otsіnke konkurentospromozhnosti predpriyatiy. Kazan science, 3, 69-72.

Zhovnovach, R. (2011). Theoretical and metodologіchnі pіdhody do otsіnki konkurentospromozhnostі pіdpriemstv. Naukovі pratsі Kіrovogradskogo natsіonalnogo tehnіchnogo unіversitetu. Ekonomіchnі nauky, 106-113.

Kumanetsky, S. (2009). Osnovnі methody konkurentospromozhnostі promyslovyx pіdpriemstv v umovax vyxodu na zovnіshnі rinky. Visnik Berdyanskogo unіversitetu menedzhmentu i bіznesu, 4(8), 18-22.

Martinenko, V. (2008). Metodi otsіnki konkurentospromozhnostі subektіv gospodaryuvannya. Formuvannya rinkovih vіdnosin v Ukrainі, 10(89), 42-45.

Mіnyaylenko, I., Mykytenko, О. (2011). Naukovo – metodichnі aspects otsіnnyuvannya potentsіalu pіdpriemstv legkoi promislovostі. Visnik Xmelnytskogo natsіonalnogo unіversitetu, 1.

Nurmaganbetov, K., Esmagulov, N. (2009). Methodіka otsіnki konkurentospromozhnostі predpriyatiy legkoy promyshlennosti. Organizator proszvodstva, 2, 90-93.

Parsyak, V., Dibach, I. (2010). Analіtichnі peredumovi upravlіnnya konkurentospromozhnostu nevelikix pіdpriemstv. Ekonomіst, 8, 56 -59 .

Plyaskіna, A. (2006). Otsіnka konkurentsі ta konkurentospromozhnostі subektіv xarchovoi promislovostі. Aktualnі problemi ekonomіki, 2(56), 52 -59.

Poklonsky, F., Mamchenko, E. (2007). Rozvitok konkurentospromozhnostі produktsі scho vipuskaetsya, yak resultat efektivnogo vikoristannya potentsіalu pіdpriemstva. DonDUU MANADZHER, 3(41), 121 – 126.

Ribnitsky, D., Gorodnia, Т., Lvivska, К. (2010). Suchasnі pіdhodi do otsіnyuvannya konkurentospromozhnostі pіdpriemstva. Naukova visnik NLTU Ukraini, 20. 9, 227-230.

Fatkhutdinov, R. (2002). Konkurentosposobnost organizatsii v usloviyh krizisa: marketing, menedzhment. Moscow. Izdatelskii tsenter "Marketing".

Franіv, I., Koval, L., Rusin – Grinik, R. (2010). Teoretichnі aspekty upravlіnnya konkurentospromozhnіstyu pіdpriemstva. Mehanіzm regulyuvannya ekonomіki, 3, 149-153.

Khrush, N., Vaganova, L. (2010). Suchasnі metodichnі pіdhodi do otsіnki konkurentospromozhostі pіdpriemstva. Visnik Khmelnytskogo natsіonalnogo unіversitetu, 5, 153-156.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021