Соціально-економічні та фінансово-психологічні механізми соціалізації інклюзивних ЗВО загальнодержавного значення

Marian Mykolaiovych Tripak


Анотація


Вступ. Проблема інклюзивної освіти в сучасному українському освітньому просторі набуває особливої ваги з огляду на те, що інтегрування осіб з особливими потребами у соціокультурне й соціально-економічне середовище соціалізації є сьогодні надзвичайно актуальним.

Мета. Мета освітньої інклюзії полягає в проведенні відповідних заходів щодо пошуку соціально-економічних та фінансово-психологічних механізмів соціалізації інклюзивних закладів вищої освіти загальнодержавного значення.

Результати. У статті проведено комплексний системний моніторинг соціально-економічної та фінансово-психологічної інклюзивної соціалізації. Визначено пріоритетність інклюзивної соціалізації суб’єкта соціуму з обмеженими фізичними можливостями в економічній системі. Репрезентована економічна модель соціалізації інклюзивних закладів вищої освіти загальнодержавного значення. Проаналізовано різноманітні підходи до розуміння результату морального виховання, адже стан економіки України насамперед залежить від морального та професійного стимулу керівника, політика, бізнесмена.


Ключові слова


інклюзивна освіта; вища освіта; соціалізація; економічна соціалізація; соціально-економічний; психологія; соціалізація інклюзивних вузів; Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж; Харківський державний соціально-еконо

Повний текст:

PDF

Посилання


Mudryk, A. V. (2004). Socializaciji ljudyny. [Human Socialization]. Kyiv: Center for Educational Literature. [in Ukrainian].

Andrjejeva, Gh. M. (2010). Socialjna psykhologhija. [Social Psychology]. Moscow: Artemivsk Press. [in Russian].

Mukhina, V. (2007). Vikova psykhologhija. Fenomenologhija rozvytku. [Age psychology. Phenomenology of development]. Kyiv: Center for Educational Literature [in Ukrainian].

Shymkiv, A. (2004). Anghlo-ukrajinsjkyj tlumachnyj slovnyk ekonomichnoji leksyky [English-Ukrainian Explanatory Dictionary of Economic Vocabulary]. – Kyiv : Publishing House "Kyiv-Mohyla Academy". [in Ukrainian].

Moskalenko, V. V. (2005). Socialjna psykhologhija. [Social psychology]. Kyiv : Center for Educational Literature. [in Ukrainian].

Verkhovna Rada of Ukraine. (2018). The Law of Ukraine «About the State Budget of Ukraine . Vidomosti Verkhovnoi Rady, 98. [in Ukrainian].

Finansova zvitnist Podilskogo spetsialnogo navthalno-reabiltatsinogo sotsialno-ekonomithnogo koledgu, Kharkivsjkogho socialjno-ekonomichnogho koledzhu. (n.d.). [Financial reporting of the Podilsky Special Educational and Rehabilitation Socio-Economic College, Kharkivsjkogho socialjno-ekonomichnogho koledzhu]. www.racurs.ua. Retrieved from: http://posek.km.ua/images/stories/doc/statut.pdf.,http://khoeti.com.ua/index.html. [in Ukrainian].

Rykh, A. (1996). Khozjajstvennaja etika [Economic Ethics]. Moscow : Posev. [in Russian].

Serbskyj, N. (2005). Slovo o Zakone [Word about Law]. Moscow : Publishing House of the Brotherhood of St. Alexis. Patristic Translation Center; Publisher "Feofaniya". [in Russian].

Kompanyec, V. V. (2009). Typyzacyja socyaljno-эkonomycheskykh system po эtycheskomu kryteryju. Koncepcyja dukhovno-nravstvennoj socyaljno-эkonomycheskoj system [Typification of socio-economic systems according to ethical criteria. The concept of spiritual and moral socio-economic system]. – News of Economy & Transport and UkrDAZT. [in Ukrainian].


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019