Інтернет-дослідження комунікаційної активності надавачів послуг міського громадського транспорту України

Tetiana Borysova, Grygorii Monastyrskyi, Anton Krulevskyi


Анотація


Вступ. Стаття присвячена дослідженню комунікаційної Інтернет-активності надавачів послуг міського громадського транспорту та перспективи розвитку ринку таких послуг. Серед опрацьованих факторів - рівень управління зв'язками з громадськістю, наявність позитивних публікацій про постачальника послуг, наявність інтерактивних можливостей на сайті, соціальна реклама послуг громадського транспорту на головній сторінці їхнього веб-сайту, позиціювання постачальників послуг та іміджева підтримка, наявність функції управління відносинами з клієнтами. У статті також проаналізовано ринок Інтернет-досліджень в Україні, визначено основні фактори, що впливають на розвиток такого ринку.

Метою дослідження є визначення рівня комунікативної активності українських провайдерів державних послуг в Інтернеті та векторів розвитку ринку Інтернет-маркетингових досліджень.

Метод. У статті наведено результати оцінки комунікаційної діяльності українських провайдерів транспортних послуг в Інтернеті, що здійснюються на основі спостереження та статистичного аналізу.

Результати. Були отримані наступні результати: найбільш розвинутим є параметр «наявність інтерактивних можливостей»; найменш розроблений параметр - «управління відносинами з клієнтами». Емпірично підтверджено, що елемент «просування» є найбільш популярним серед маркетингових функцій надавачів послуг міського громадського транспорту. Обґрунтовано зростання попиту на Інтернет-маркетингові дослідження в Україні протягом наступних років.


Ключові слова


Інтернет-дослідження комунікаційної активності надавачів послуг міського громадського транспорту України

Повний текст:

PDF

Посилання


Doslidžennja Internet – audytoriji Ukrajiny u 2018 r. [Research of the Internet audience of Ukraine in 2018] (n.d.). Retrieved from: https://inau.ua/proekty/doslidzhennya-internet-audytoriyi [in Ukrainian].

Lylyk, I. (2018). Rynok marketynhovyx doslidženʹ v Ukrajini 2017 rik: Ekspertna ocinka ta analiz UAM. [Market research in Ukraine in 2017: expert assessment and analysis of UAM]. Marketynh v Ukrajini – Marketing in Ukraine, 1, 4-24 [in Ukrainian].

ACNielsen Ukraine. (n.d.). Retrieved from: http://uam.in.ua/rus/members/collective/1076 [in Ukrainian].

IPSOS Ukraine. (n.d.). Retrieved from: http://uam.in.ua/rus/members/collective/1099 [in Ukrainian].


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019