Побудова ієрархії комунікаційних заходів для машинобудівних підприємств України

Svitlana Chernobrovkina


Анотація


Вступ. Інформацію про якість і конкурентоспроможність продукції вітчизняних машинобудівних підприємств необхідно доводити до покупців за допомогою комплексу засобів комунікацій, які створюють комунікативний ефект. При правильному виборі засобів комунікацій та вірному поєднанні їх кількості, підприємство зможе значно посилити свої позиції на ринку, що в сучасних економічних умовах є дуже актуальним.

Мета визначення необхідного співвідношення засобів маркетингових комунікацій машинобудівних підприємств для отримання максимального комунікативного ефекту.

Метод. Вирішення поставлених задач здійснюється за допомогою методів експертних оцінок, аналізу фінансової та статистичної звітності, сайтів рекламних агентств.

Результати. Отримано ступінь важливості кожної складової комунікативного ефекту для машинобудівних підприємств України. Побудовано матрицю, що ілюструє результати дії спільного використання маркетингових заходів у кожному випадку.

Визначено коефіцієнт комунікативного ефекту від заходу з урахуванням витрачених на нього коштів. Розраховано оптимальне відсоткове співвідношення заходів на маркетингові комунікації машинобудівних підприємств України. Визначено, що більшу частку у маркетингових комунікаціях машинобудівних підприємств повинні займати стимулювання збуту, спонсорство, Direct-маркетинг, реклама та персональний продаж.


Ключові слова


комунікативний ефект; експертні оцінки; ранг важливості; синергетичний ефект; грошові витрати; співвідношення витрат

Повний текст:

PDF

Посилання


Bozhkova, V. V. (2011). Mechanism of strategic planning of marketing communications of innovative products of industrial enterprises. Actual problems of the economy, 6, 48–53. [in Ukrainian].

Pryimak, L. I. (2008). Features and tools for advancement in the industrial market. Actual problems of economy and management, 2, 103–107. [in Ukrainian].

Pavlenko, A. F. (2005). Marketing Communications: Modern Theory and Practice. Kyiv: KNEU. [in Ukrainian].

Armstrong, G. (2013). Marketing Fundamentals. Moscow: Williams. [in Russian].

Kotler, F. (2006). Marketing Management. St. Petersburg: Peter. [in Russian].

Romanov, A. A. (2006). Marketing Communications. Moscow: Exmo. [in Russian].

Strategy Council. Retrieved from: http://strategy-council.com/uk/.[in Ukrainian].


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019