Особливості формування та реалізації інноваційного потенціалу туристичних підприємств регіону

Bohdan Kaminskyi, Viktor Yurchenko


Анотація


Вступ. У статті розглядаються особливості формування і використання інноваційного потенціалу туристичних підприємств в умовах сучасного розвитку ринку туристичних послуг. Визначено поняття "інноваційне середовище" та "інноваційний потенціал", як важливі складові якісно нового рівня розвитку туристичного ринку.

Метою статті є дослідження особливостей формування і реалізації інноваційного потенціалу туристичних підприємств в сучасних конкурентних умовах.

Метод (методологія). В проведеному аналізі зроблені акценти на конкретно-прикладні дослідження стану впровадження інновацій туристичними підприємствами регіону та з’ясування проблем, які стримують їх інноваційний розвиток. Тому, у цільову вибірку включено представників різних туристичних та екскурсійних підприємств, наукову сферу регіону, органи державної влади і місцевого самоврядування, які мають досвід у створенні інноваційної продукції та впровадженні інновацій. На основі цього, дане дослідження не є соціологічним опитуванням у повному розумінні цього слова, а має характер експертно-оцінювального аналізу.

Результати. Висвітлено результати експертно-оцінювального дослідження стану впровадження інновацій туристичними підприємствами регіону, суть яких полягає у  необхідності суттєво розширювати та зміцнювати впроваджувальну сферу інноваційної діяльності, яка повинна виконувати з’єднувальну функцію між наукою, туристичним бізнесом, органами влади і місцевого самоврядування. Практичне застосування такої пропозиції в інноваційному розвитку туристичної сфери дозволить не тільки підвищити рівень конкурентоспроможності підприємства, але й оцінити доцільність впровадження нових видів туристичних продуктів та послуг.


Ключові слова


інновації; інноваційне середовище; інноваційний потенціал; інноваційна діяльність; туристичні підприємства

Повний текст:

PDF

Посилання


Vasilenko, V. O. (2005). Innovation Management. Kyiv: Center of Teaching [in Ukrainian].

Glebova, A. O. (2012). Innovative technologies in the tourism industry. Ukrainian Journal: Economics. Management. Innovation. [in Ukrainian].

Zakharchenko, V. I. (2012). Innovation Management: Theory and Practice in the Conditions of Economic Transformation. Kyiv: Center for Educational Literature [in Ukrainian].

Gutsol, A. (2015). Innovative technologies in tourism. Severodonetsk: Polygraph-Service PE [in Ukrainian].

Kopytko, V. I. (2016). Problems of innovation development at the regional level in Ukraine. Ukrainian Journal of Applied Economics [in Ukrainian].

Pavlenko, I. A. (2006). Economics and organization of innovative activity. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Turylo, A. M. (2012). Theoretical and methodological approaches to improving the definition of the concept of "innovative potential of the enterprise". Bulletin of the Krivoy Rog National University [in Ukrainian].




DOI: http://dx.doi.org/10.35774/econa2019.03.100

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

##submission.license.cc.by-nc4.footer##

Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019