Роль міжнародного маркетингу в глобалізованій економіці при формуванні економічної безпеки

Oksana Viktorivna Ilienko


Анотація


Розкрито роль методології маркетингу в умовах кризової економіки в світогосподарській системі. Визначено, що парадигма формування сутності ринкової економіки базується на методології міжнародного маркетингу. Доведено, що міжнародний маркетинг є ключовою концепцією стратегічного управління функціонуванням суб’єктів міжнародних відношень. Удосконалено концептуальну схему міжнародної економічної безпеки, яка спирається на взаємозв’язок з міжнародним маркетингом у глобалізованій економіці. За результатами аналізу схеми взаємозв’язку системи «міжнародної економічної безпеки» та «міжнародного маркетингу» виведені основні передумови формування «міжнародного маркетингу» як самостійного наукового напряму в умовах активізації процесів глобалізації світової економіки. Доведено необхідність розвитку процесів упровадження та використання методології міжнародного маркетингу при забезпеченні міжнародної економічної безпеки в умовах глобалізаційної економіці. 


Ключові слова


методологія; парадигма; маркетинг; криза; економічна безпека

Повний текст:

PDF

Посилання


Azoeva G. L. (1996). Competition: analysis, strategy, the practice [Konurencia: analiz, strategia, praktika]. Moskow : Center of the economy and marketing.

Bagiev G. L., V. M. Tarasevich, H. A. (2001). Marketing [Marketing]. Мoskow : Economy.

Gerchikova, I. N. (1997). Management [Menedzment]. Moskow : Banks and exchange. DSRTI 501 с.

Golubkov, E. P. (2003). Marketing research, theory, methodology, practice [Marketingovie issledovaniya: teoriya, metodologiya, praktika]. Moskow : Finnews.

Еfremova, M. V. (1999). Fundamentals of technology tourist business [Osnovi tehnologii turisticheskogo biznesa]. Moskow : Publishing house «Os-89».

Kanischenko, O. L. (2006). The subjects of international marketing: features of managerial functions in the conditions of globalization [Subyekti mignarodnogo marketing: Osoblivosti upravlins funkciy v umovah globalizaciy. : The formation of market relations in Ukraine, 2, 16-19.

Markova, V. M. (1996). Finance and Marketing services [Marketing uslug]. Moskow : Finance and statisteak.

Moiseeva, N. K. (2001). Strategic management of tourist firm [Strategicheskoe upravlenie turisticheskoi firmoi] Moskow : Fìnansy and statistics.

Pankruhin, А. P. (2002). Marketing [Marketing]. Moskow : ICF OMEGA.

Filipenko, А. S., Rogach, O. I., Shnirkov, O. I. (2006). The world economy [Svitova ekonomika . Kyiv : Lybid..

Hruckiy, V. E., Korneeva, I. V. (2002). Modern marketing. Book on the research of the market [Sovremenniy marketing. Nastolnaia kniga po issledovantu rinka]. Moskow : Fìnansy and statistics.

Shkardun V. D. (2008). Marketing basics of strategic planning [Marketingovi osnovi strategicheskogo planirovaniya] . Moskow : Delo.

Hill, C. W. L., Gareth, R. J. (1998). Strategic Management an Integrated Approach. Boston – New York : Houghton Mifflin Company.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019