Роль інформаційно-комунікаційної складової в управлінні туристичною дестинацією-комунікаційної складової в управлінні туристичною дестинацією

Yanina Barybina


Анотація


Вступ. У статті проаналізовано сутність туристичної дестинації та проведено теоретичний аналіз змісту термінів, що визначають характеристики ринку туристичних послуг шляхом систематизації праць зарубіжних і українських авторів. На основі проведеного дослідження обґрунтовано роль інформаційно-комунікаційної складової в туризмі та визначено особливості комунікаційної взаємодії на основі врахування інтересів учасників туристичної дестинації.

Метою статті є обґрунтувати роль інформаційно-комунікативної складової в системі туризму та управлінні туристичною дестинацією; систематизувати процеси комунікаційної взаємодії учасників туристичного ринку на основі визначення їх спільних інтересів.

Метод (методологія). На основі методів системно-структурного аналізу, причинно-наслідкового аналізу та аргументації деталізовано інтереси учасників туристичної взаємодії та структуровано складові туристичної дестинації і відповідності до процесів спільної взаємодії її учасників.

Результатом проведеного дослідження стало визначення інтересів учасників комунікаційної взаємодії в межах туристичної дестинації та актуалізовано особливості, які покладено у розробку оптимальної моделі комунікаційної взаємодії в туризмі.


Ключові слова


туризм; туристична дестинація; ринок туристичних послуг; комунікація; інформація; комунікаційна взаємодія

Повний текст:

PDF

Посилання


Koval, P. F., Alyeshuhina, N. O., & Andryeyeva, H. P. (2010). Vyiznyy turyzm. Nizhyn: Vydavnytstvo Luk"yanenko V. V.

The Travel & Tourism Competitiveness Report 2019. (2019). Retrieved from: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2019.pdf.

UNWTO World Tourism Barometer. (2016). Retrieved from: http://unwto.org/facts/eng/barometer.htm.

Korzh, N. V., & Basyuk, D. I. (2017). Upravlinnya turystychnymy destynatsiyamy. Vinnytsya: TD Edel'veys i K.

Leiper, N. (n.d.). 1990: Tourist attraction system. Annals of Tourism Research, 17, 367–384

Holovchan, A. I. (2011). Teoretyko_metodychni pidkhody do optymizatsiyi rozvytku turyzmu v destynatsiyakh. Visnyk DITB, 15, 139–145.

Semenov, V. F., Herasymenko, V. H., Horban', H. P., Bohad'orova, L. M. (2011). Upravlinnya rehional'nym rozvytkom turyzmu. Odesa: Odes'kyy derzhavnyy ekonomichnyy universytet.

Tkachenko, T. I. (2006). Terytorial'no sfokusovanyy rozvytok subyektiv turystychnoho biznesu. Kul'tura narodov Prychernomor'ya, 81, 56-64.

Hlyebova, A. O., & Solodovnyk, M. O. (2018). Upravlinnya turystychnym potentsialom rehioniv na osnovi formuvannya turystychnykh destynatsiy. Young Scientist, 6 (58), 394-398.

Bosak, A. O. (2007). Komunikatsiyne zabezpechennya planuvannya vyrobnytstva. Visnyk Natsional'noho universytetu "L'vivs'ka politekhnika", 606, 16-20.

Shpak, N. O. (2011). Osnovy komunikatsiynoho menedzhmentu promyslovykh pidpryyemstv. L'viv: L'vivs'ka politekhnika.

Yurchyshyna, L. I. (2017). Destynatsiya yak osnova rehional'noho rozvytku turyzmu. Ekonomichnyy visnyk Natsional'noho hirnychoho universytetu, 4 (60), 77-84.

Makarova, M. V. (2017). Komunikatsiyi v turyzmi: osnovy doslidzhennya, vydy ta shlyakhy rozvytku. Efektyvna ekonomika, 1.




DOI: http://dx.doi.org/10.35774/econa2020.01.01.015

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021