Управління соціально-економічним розвитком регіону на основі концепції регіонального маркетингу

Аrtem Oleksandrovych Kolomytsev


Анотація


Визначено роль регіонального маркетингу в реалізації цілей і завдань територіального управління. Обґрунтовано необхідність і значення формування маркетингової системи на рівні регіону для розробки комплексної стратегії регіонального розвитку, якаповиннамати не функціональний, а системний характер. Визначено, щоносієм організованості й керованості в економічному просторі повинна виступити єдина служба маркетингу на чолі з міжрегіональним інформаційно-маркетинговим центром. Це дасть змогу забезпечити обмін інформацією про кон'юнктуру внутрішнього і зовнішнього ринку; просування нових видів продукції на національний та зовнішні ринки. Запропоновано основні напрями маркетингових досліджень для підвищення якості і забезпечення контролю за своєчасністю виконання прийнятих регіональних програм. 


Ключові слова


соціально-економічна система; регіональний маркетинг; маркетингове управління розвитку регіону; економічна політика регіону; єдина маркетингова структура

Повний текст:

PDF

Посилання


Starostina, А. (2004). Regional marketing : essence and becoming features is in Ukraine. Marketing is in Ukraine, 12, 55 – 57.

Feldman, L. P. (1971). Societal Adaptation: A New Challenge for Marketing. Journal of Marketing. Vol. 35, 54-60.

Kotler, P. (1972). What Consumerism Means for Marketers. Harvard Business Review, Vol. 50, 48 – 57 .

Kotler, P., Zaltman, G. (2010, May 27). Social Marketing: An Approach to Planned Social Change. Retrieved May 27, 2010, from http://www.sfu. ca/cmns/faculty/laba_m/425/07- fall/documents/Kotler-Zaltman.pdf

Shromnik, A. (2005). Territorial marketing. Problems of forming of marketing strategy of cities and regions. Ternopil, ТІСІТ, 24 – 29.

Argenovskyy, I. (2013). Marketing of region. Retrieved September 15, 2013, from http://www.marketing. spb.ru/read/article/a56.htm.

Dubnitskyy, V. (2004.) Transformation of industrial complex of region is in the context of marketing conception. Announcer of Academy of economic sciences of Ukraine, 1, 107-115.

Oklander, M. (2002). Problems of forming of the marketing system of country. Scientific thought, 167.

Antonov, G., Ivanov, О. (2002). Centralization of marketing is in integrational companies: necessity and efficiency. Marketing in Russia and abroad, 4, 106-117.

Finagina, О., Gubenko, А. (2008). Methodological foundations of regional marketing. Economic space, 15, 61-70


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019