Стратегії міжнародних готельних мереж та детермінанти планування їх розвитку в Україні
Анотація
Вступ. Готельний бізнес, як один з видів економічної діяльності, прямо або побічно створює робочі місця і є важливим засобом поповнення скарбниці іноземною валютою. Міжнародні готельні мережі є важливими гравцями на ринку надання готельних послуг і в індустрії гостинності загалом, отож їх дослідженню приділяється увага низки науковців.
Мета. Мета статті полягає у дослідженні тенденцій стратегій міжнародних готельних мереж, а також у визначенні детермінант планування діяльності світових готельних мереж в Україні.
Результати. За результатами аналізу діяльності світових готельних мереж визначено стратегії їх розвитку в Україні. Зокрема, охарактеризовано особливості планування діяльності світових готельних мереж, здійснено візуалізацію загальної кількості найпопулярніших готельних мереж та їх розповсюдження на території України. Окрім того, представлено сучасні тенденції функціонування національних готельних корпорацій, а також визначено тенденції подальшого розвитку готельних брендів. Новизна даного дослідження представлена у визначенні детермінант поширення найпопулярніших готельних мереж світу на території України. Аналіз готельних мереж вказує на суттєве переважання національних (частка світових готельних мереж на ринку гостинності України становить лише близько 2%), що, на нашу думку, пояснюється системою політико-економічних та безпекових детермінант, серед яких: низький рівень економічного розвитку (рівень ВВП на душу населення є практично найнижчим у Європі); низька платоспроможність населення та низька частка витрат на туристичні послуги у споживчому кошику пересічного українця; нестабільність нормативно-правового забезпечення діяльності вітчизняних господарюючих суб’єктів та податкової системи України; непрогнозованість з урегулюванням збройного конфлікту на сході України тощо. За результатами аналізу діяльності готельних мереж виділено деякі головні тенденції їх розвитку, які здебільшого націлені на активний розвиток і використання інформаційних технологій та програм, поліпшення якості обслуговування, підвищення іміджу, репутації, привабливості та унікальності кожного готельного бренду.
Ключові слова
Посилання
Pandyak, I. (2016). Modern strategies of highly competitive organization of hotel chains. Journal of Geography, Politics and Society, 6 (4), 72-76.
Richard, B. (2017). Hotel chains: survival strategies for a dynamic future. Journal of Tourism Futures, 3 (1), 56-65.
Ivanov, S. and Ivanova, M. (2017). Determinants of Hotel Chains’ Market Presence in a Destination – A Global Study. Tourism, 65 (1), 7-32.
Dovgal`, G., & Dan`ko, N. (2017). International hotel chains: world experience for Ukraine. Current trends in the hotel and restaurant business: international and national experience. Kharkiv: Kh NU imeni V. N. Karazina, 110-127 [in Ukrainian].
Bezruchko, L. (2018). Current state and prospects of development of hotel chains in the world and Ukraine. Bulletin of Lviv University. International relations series, 45, 273-280 [in Ukrainian].
Malska, М. P., & Bordun, О. Yu. (2012).organization and planning of tourist activity: theory and practice. Кyiv: Center of Educational Literature [in Ukrainian].
International hotel chains and their effectiveness. Major global hotel chains. (2020). Retrieved from: https://zizuhotel.ru/en/rabota-blogerom/mezhdunarodnye-gostinichnye-cepi-i-ih-effektivnost-osnovnye/.
Hotel Chains. (2020). Retrieved from: https://www.city-of-hotels.com/165/hotel-chains-en.html.
Jobs S. Top 100 Hotel Chains in the World. (2020). Retrieved from: https://www.soegjobs.com/top-100-hotel-chains/.
Booking com. (2020). Retrieved from: https://www.lookingforbooking.com/.
Hotel interest: Who comes to us? (2020). Retrieved from: https://investory. news/gotelnij-interes-xto-do-nas-jde/ [in Ukrainian].
Hotel map. (2020). Retrieved from: https://reikartz.com/uk/hotels-map/.
Official site Marriott International. (2020). Retrieved from: https://www.marriott.com.
Official site Hilton Worldwide. (2020). Retrieved from: https://www.hilton.com.
Official site Hyatt Hotels. (2020). Retrieved from: https://www.hyatt.com.
Official site Radisson Hotel Group (2020). https://www.radissonhotelgroup.com.
Official site Accor. (2020). Retrieved from: https://group.accor.com.
Official site Intercontinental Hotels Group. (2020). Retrieved from: https://www.ihgplc.com.
DOI: http://dx.doi.org/10.35774/econa2020.03.190
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
##submission.license.cc.by-nc4.footer##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
