Оцінка конкурентоспроможності виробничих підприємств

Valeriy Pavlovych Bozhko, Margaryta Magomedivna Magomedova


Анотація


Проаналізовано взаємозв’язок між ланками елементів конкурентоспроможності. Доведено тенденції до зміни моделі конкурування з суперництва між поодинокими підприємствами до суперництва між виробничими ланцюгами, що підтверджує необхідність більш широкого розгляду факторів впливу на конкурентоспроможність за рахунок виходу за межі конкретної фірми. Розглянуто нормативне визначення видів інтегрованих структур у законодавстві України. Виокремлено можливі позитивні та негативні результати від об’єднання підприємств у виробничі ланцюги. Проаналізовано потенційні можливості впливу кожної ланки ланцюга на формування конкурентоспроможності виробничого підприємства. За рахунок розгляду притаманних Україні методів конкурентної боротьби зроблено висновок про низький рівень культури конкуренції та необхідність більш пильного державного регулювання цих процесів між підприємствами.

Ключові слова


конкурентоспроможність; елемент; виробничий ланцюг; інтегровані структури; методи конкурентної боротьби

Повний текст:

PDF

Посилання


Dianne, A. Bukerel, F., Lankar, R., Olivier, R., Keardel, D., Olivier, A., Urse, R. (1993). Academy market: marketing. Moscow: Economics.

Porter, M. (1998). Strategy Competition. Kyiv : Fundamentals.

Balabanov, L., Kholod, V. (2006). Strategic marketing management competitiveness of enterprises. Kyiv: PH "Professional".

Nozdryov, R. B. Tsygichko, L. I. (1991). Marketing: how to win in the market. Moscow: Finance and Statistics.

Eferyn, V. P. & Motyn, V. (1993). comments competitiveness in market studies. Moscow: Domodedovo.

Pushkar, A. I., Zhukov Y. E., Pilipenko, A. A. (2006). Strategic group enterprises: concept, methodology, management. Kharkov: Publishing House "Krossroud".

Tarnavska, N. & Syvak, H. B. (n. d.). Transformation of logistics chain values in the new competitive environment. Retrieved September 15, 2013, from : http://www.ed.ksue.edu.ua/ER/knt/e101_53/e101tarn.pdf.

Commercial Code of Ukraine. (2003). Vidomosti Verkhovna Rada of Ukraine, 18-22.

Chukhray, N. I. & Dovbakh, M. O. (2009). Strategy of competitive chains posion. Retrieved September 15, 2013, from : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/ Logistyka/2009_649/43.pdf.

Butenko, N. V. Competitive business strategy in terms of production chains. Retrieved September 15, 2013, from : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/konvaku/2011_2/33_40.pdf.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019