Конкурентоспроможність продукції як складова конкурентного потенціалу підприємства

Alla Volodymyrivna Kvasko, Margaryta Mykhailivna Lavrenyuk


Анотація


Розглянуто конкурентний потенціал поліграфічних підприємств та визначено найвагоміші їх елементи. Розкрито суть методичного підходу до формування конкурентного потенціалу підприємств через систему визначення конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано зв'язок понять «ціна-якість», визначено вплив зовнішніх і внутрішніх факторів на ці значення. З'ясовано основні вимоги до поліграфічної продукції, які можна виміряти за допомогою відповідних показників. Запропоновано альтернативні поєднання базових елементів для підвищення конкурентоспроможності продукції з подальшим впливом на економічний потенціал підприємтва. У ході дослідження визначено, що конкурентоспроможність потенціалу підприємства слід розглядати як важливе стратегічне завдання. Ступінь реалізації конкурентного потенціалу визначає сукупність конкурентних переваг підприємства. Саме тому формування і розвиток конкурентного потенціалу є основним завданням кожного підприємства. 


Ключові слова


конкурентоспроможність товару; ціна; якість; потенціал підприємства; конкурентоспроможність підприємства

Повний текст:

PDF

Посилання


Chypuk, G. R. (2006). Naukovi pidhodu do vuznachennia kategoriy “konkyrencia” ta “konkyrentospromozhnist”. Visnuk Lvivskoi KA, 22, 55-58.

Dolzhanskiy, I. Z. (2002). Konkyrentospromozhnist pidpruemstva. Kuiv: Centr navchalnoi literatyru.

Voichak, A. V. & Kamushnikov, R. V. (2005). Konkyrentni perevagu pidpruemstva: sytnist i klasufikacia. Marketung v Ukraini, 2, 50-53.

Kondrashova, V. K. (2000). Ekonomika poligraficheskogo predpriyatiya: Uchebnik dlya vuzov . Moskwa. : Izd-vo MGUP.

Molodtsova, O. P. (2001). Upravlinnya yakistyu program produktsiyi : navch. posib. Kuiv : KNEU.

Punin, E. M. (2007). Marketing, menedzhment, tsenoobrazovanie na predpriyatii. Moskwa: Mezhdunarodnyie otnosheniya.

Kolomiets, I. F. (2007). Pidvuschennya rivnya konkurentospromozhnosti pidpriemstva v sistemi faktoriv internatsionalizatsiyi. Konkurentsiya, 3, 16-26.

Harchenko, T. B. (2003). Zabezpechennya konkurentospromozhnosti pidpriemstv yak zasib rinkovogo reformuvannya ekonomiki. APE, 2, 70-73.

Shvayka, L. A. (2000). Faktori yakosti ta konkurentospromozhnosti produktsiyi poligrafichnih pidpriemstv. Naukovi zapiski UAD, 2, 114-116.

Pavlova, V. A. (2006). Konkurentospromozhnist pidpriemstva: otsinki ta strategiya zabezpechennya. Dnipropetrovsk: Vidavnitstvo DUEP.

Shkardun, V. (2005). Integralnaya otsenka konkurentosposobnosti predpriyatiya. Marketing, 1, 38-50.

Shnipko, O. (2006). Politika pidvischennya konkurentospromozhnosti: dosvid rozvinenih krayin ta Ukrainu. Ekonomist, 8, 33-35.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019