Особливості управління формуванням товарних ресурсів на підприємствах роздрібної торгівлі

Iryna Mykolayivna Vavdiychyk


Анотація


У статті розкрито характерні риси сучасного стану вітчизняного торговельного бізнесу та особливості процедури формування товарних ресурсів підприємствами роздрібної торгівлі; розглянуто доцільність застосування системного підходу в управлінні торговельним підприємством; визначено сутність, мету та об’єкт управління формуванням товарних ресурсів; надано характеристику окремим цілям управлінського процесу щодо формування товарних ресурсів, наведено його особливості залежно від базових стратегій діяльності підприємств роздрібної торгівлі, таких, як стратегії лідера завдяки економії на витратах, стратегії широкої диференціації, стратегії оптимізації асортименту; досліджено окремі джерела та способи формування товарних ресурсів, які застосовують підприємства роздрібної торгівлі, зокрема мережевої форми її організації; внесено пропозиції щодо підвищення ефективності управління товарними ресурсами. 


Ключові слова


товарні ресурси; системний підхід; цілевизначення; базова стратегія діяльності; торговельна мережа

Повний текст:

PDF

Посилання


Tarassyuk, M. (2010). Controlling the management of retail chains : theory, methodology, practice. Kyiv : Kyiv. nat. trade. -economical. University Press.

Egorov, I. V. (2001). Management of commodity systems. Moscow: Publishing and Book Trade Center "Marketing".

Sherr, I. O. (1993). Doctrine of trade. Moskow: Perspective.

Lihonenko, L. O. (2000). Crisis Management now : theoretical and metological principles and practical tools. Kyiv : Kyiv. nat. trade. - econ. University Press.

Mazaraki, A. A., Psheslinskyy, D. M., Smolin, I. (2010). Merchant : strategy, policy, competitiveness. Kyiv : Kyiv . nat. trade . -economical. University Press.

Apopiy, V. (2008). Commercial activity. Kyiv: Knowledge.

Krier, A., Zhalle, Z. (1993). Domestic Trade. Moskow : Publishing Group "Progress" - "Univers".

Lihonenko, L. O. (2007). Consumer Market of Ukraine: research methodology and regulation. Kyiv : Kyiv. Nat. Trade -economical. University Press.

Retailing: A Strategic Approach (2003). Moscow: Publishing House "Williams".

Lihonenko, L. O. (2012). Storage Entrepreneurship : Theory and Practice. Kyiv : Kyiv . nat. trade . - economical. University Press.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021