Модель таксономічного аналізу для розрахунку інтегрального показника марочного капіталу

Ganna Valentynivna Ievtushenko


Анотація


Обґрунтовано необхідність комплексної оцінки марочного капіталу, який є категорією, що відображає соціально-економічні відносини між суб'єктами економічних інтересів (виробниками, посередниками, споживачами) з приводу відтворення товарів, які володіють здатністю створювати додану вартість на основі позитивних суб’єктивних переконань споживачів. Проаналізовано типи методики оцінки марочного капіталу за основним її принципом, що можуть використовуватися керівниками з метою прийняття стратегічних маркетингових рішень та аналізу результатів діяльності компаній. Доведено доцільність використання методу побудови радара для оцінки елементів марочного капіталу. За результатами дослідження обґрунтовано та розроблено модель таксономічного аналізу для розрахунку інтегрального показника останнього.


Ключові слова


багатофакторна модель; інтегральний показник марочного капіталу; марочний капітал; радар оцінки марочного капіталу; регресія; таксономічний аналіз; таксономічний показник

Повний текст:

PDF

Посилання


Aaker, David A. (2003). Sozdaniye silnykh brendov [Building strong brands]. Moscow: Publishing House Grebennikova [in Russian].

Verkman J. Casper. (2007). Tovarnyye znaki: sozdaniye, psikhologiya, vospriyatiye [Trademarks: creation, psychology, perception]. Kyiv: Science. Dumka [in Ukrainian].

Godin, A. M. (2012). Brending: uchebnoye posobiye [Branding: a training manual]. Moscow: Dashkov and K [in Russian].

Grosev, I. V. & Krasnolobodtsev, A. A. (2011). Sistemnyy brend-menedzhment: uchebnik [System brand management: a textbook]. Moscow: Unity- Dana [in Russian].

Doyle, P. (2006). Marketing-menedzhment i strategii ikh primeneniya [Marketing management and strategy of their application]. St. Petersburg: St. Petersburg [in Russian].

Ievtushenko, G. V. & Semenyak, I. V. (2009). Konsalting marketyngovukh ryzykіv: deskryptsіya ta model upravlynnya [Consulting Marketing Risk: descriptions and model management]. Kharkov: V. N. Karazin Kharkiv National University [in Ukrainian].

Ievtushenko, G. V. (2009). Vyznachennya koyefіtsіentu syly tysku marketyngovykh ryzykіv yak іnstrumentu ryzyk-menedzhmentu [Determination of pressure forces market risks as a tool of risk management]. Kharkov: V.N. Karazin Kharkiv National University [in Ukrainian].

Ievtushenko, G. V. (2009). Instrumenty upravleniya stoimostyu marochnogo kapitala [Management tools worth of brand equity]. Kharkov: HІBM [in Ukrainian].

Ievtushenko, G. V. (2007). Otsenka stoimosti marochnogo kapitala firmy [Valuation of brand equity of the company]. Kharkov: V.N. Karazin Kharkiv National University [in Ukrainian].

Ievtushenko, G. V. & Semenyak, I. V. (2009). Udoskonalennya metodyky systemnogo TOWS/SWOT-analіzu [Improved methods of system TOWS/SWOT-analysis]. Kharkov: V.N. Karazin Kharkiv National University [in Ukrainian].

Kotler, F. & Keller, K. (2010). Marketing menedzhment [Marketing Management]. Express Course. St. Petersburg: Peter [in Russian].

Schultz, D. & Barnes, B. (2003). Strategicheskiye brend-kommunikatsionnyye kompanii [Strategic brand and communications company]. Moscow: Publishing House Grebennikova [in Russian].


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2020