Методичні аспекти здійснення бенчмаркінгу
Анотація
Розглянуто методичні аспекти здійснення бенчмаркінгу як одного із найефективніших методів щодо визначення відповідності цілей підприємства вимогам як вітчизняного, так і міжнародного ринку. Метою дослідження є розробка теоретичних, методологічних положень і практичних рекомендацій щодо методичних аспектів здійснення бенчмаркінгу. Встановлено, що існує певна неоднозначність поглядів щодо визначення кількості та змісту етапів цього процесу. Запропоновано поділ останнього на шість фаз: визначення об'єкта для аналізу переваги, партнерів із аналізу переваги, збір, обробка та групування інформації, аналіз інформації, впровадження в життя одержаних інформаційних зведень, контроль за процесом та здійснення повторного аналізу. Рекомендовано аналіз переваги формально встановлювати на підприємстві як постійну функцію.
Ключові слова
Посилання
Azoev, G. L. (2000). The competitive advantages of the company [The competitive advantages of the company]. Moscow: OAO "type" News ".
Andersen, B. (2003). Business processes. Tools to improve [ Business processes. Tools to improve]. Moscow: RIA "Standards and Quality".
Gornostaeva, J. V. (2009). Benchmarking in services [Benchmarking in services]. Mines: State Educational Institution "SRSUES".
Lipkan, V. A. (2009). National Security of Ukraine. [National Security of Ukraine] Kyiv: CNT.
Sokolova, E. V. (2007). Benchmarking in infrastructure industries: an analysis of the methodology and practice of application (for example, electricity) [Benchmarking in infrastructure industries: an analysis of the methodology and practice of application (for example, electricity)]. St. Petersburg. : Institute of Management St. Petersburg State University.
Karpenko, N. V. (2007). Benchmarking business processes for small and medium businesses [ Benchmarking business processes for small and medium businesses]. Mechanism of Economic Regulation, 4, 138-149.
Harrington, H. J., Harrington, J. S. (2004). Benchmarking at its best! [Benchmarking at its best!]. St. Petersburg. : Peter.
Maslov, D. V., Belokorovin, E. A. (2005). How to use the opportunity of benchmarking in local conditions [How to use the opportunity of benchmarking in local conditions]. Management of the company, 1.
Arenkov, I. A., Bagiev, E. G. (1997). Benchmarking and marketing solutions [Benchmarking and marketing solutions]. St. Petersburg. : SPbUEF Publishing House.
Goncharuk, A. G. ( 2007). Benchmarking as a method of enterprise performance management [Benchmarking as a method of enterprise performance management]. Proceedings of the Odessa Polytechnic University, 1 (27), 253-258.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
