Методичні аспекти здійснення бенчмаркінгу

Svitlana Petrivna Kramarchuk


Анотація


Розглянуто методичні аспекти здійснення бенчмаркінгу як одного із найефективніших методів щодо визначення відповідності цілей підприємства вимогам як вітчизняного, так і міжнародного ринку. Метою дослідження є розробка теоретичних, методологічних положень і практичних рекомендацій щодо методичних аспектів здійснення бенчмаркінгу. Встановлено, що існує певна неоднозначність поглядів щодо визначення кількості та змісту етапів цього процесу. Запропоновано поділ останнього на шість фаз: визначення об'єкта для аналізу переваги, партнерів із аналізу переваги, збір, обробка та групування інформації, аналіз інформації, впровадження в життя одержаних інформаційних зведень, контроль за процесом та здійснення повторного аналізу. Рекомендовано аналіз переваги формально встановлювати на підприємстві як постійну функцію. 


Ключові слова


бенчмаркінг; метод; підприємство; передовий досвід; діяльність; порівняння; показники

Повний текст:

PDF

Посилання


Azoev, G. L. (2000). The competitive advantages of the company [The competitive advantages of the company]. Moscow: OAO "type" News ".

Andersen, B. (2003). Business processes. Tools to improve [ Business processes. Tools to improve]. Moscow: RIA "Standards and Quality".

Gornostaeva, J. V. (2009). Benchmarking in services [Benchmarking in services]. Mines: State Educational Institution "SRSUES".

Lipkan, V. A. (2009). National Security of Ukraine. [National Security of Ukraine] Kyiv: CNT.

Sokolova, E. V. (2007). Benchmarking in infrastructure industries: an analysis of the methodology and practice of application (for example, electricity) [Benchmarking in infrastructure industries: an analysis of the methodology and practice of application (for example, electricity)]. St. Petersburg. : Institute of Management St. Petersburg State University.

Karpenko, N. V. (2007). Benchmarking business processes for small and medium businesses [ Benchmarking business processes for small and medium businesses]. Mechanism of Economic Regulation, 4, 138-149.

Harrington, H. J., Harrington, J. S. (2004). Benchmarking at its best! [Benchmarking at its best!]. St. Petersburg. : Peter.

Maslov, D. V., Belokorovin, E. A. (2005). How to use the opportunity of benchmarking in local conditions [How to use the opportunity of benchmarking in local conditions]. Management of the company, 1.

Arenkov, I. A., Bagiev, E. G. (1997). Benchmarking and marketing solutions [Benchmarking and marketing solutions]. St. Petersburg. : SPbUEF Publishing House.

Goncharuk, A. G. ( 2007). Benchmarking as a method of enterprise performance management [Benchmarking as a method of enterprise performance management]. Proceedings of the Odessa Polytechnic University, 1 (27), 253-258.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019