Науково-методичні підходи до формування механізму управління міжнародним маркетингом в аеропортах

Olexandr Markovych Klionskyi


Анотація


У статті розроблено загальний економічний механізм управління міжнародним маркетингом аеропортів на основі аналізу напрямів у сучасному маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення методології розробки маркетингової програми як базової системи управління міжнародним маркетингом для підвищення ефективності міжнародних аеропортів з урахуванням особливостей їх функціонування у умовах економічного розвитку України. На сучасному міжнародному авіапідприємстві можливо систематизувати всі маркетингові дії і заходи і виконувати їх не випадково, а в комплексі, враховуючи їх залежність і взаємовплив, а також особливості розвитку зовнішнього середовища на усіх рівнях. У статті було розроблено математичні матриці, що дозволяють вибрати підходи до управління маркетинговою діяльністю аеропортів при функціонуванні на міжнародному ринку, які відповідають стратегічному становищу аеропорту в міжнародному бізнес-просторі при відповідному характері та напрямку процесу управління маркетингом. Запропоновано модель управління міжнародним маркетингом аеропортів.


Ключові слова


міжнародний маркетинг; маркетингова програма

Повний текст:

PDF

Посилання


Madzharo, S. (1979). International Marketing [Mizhnarodnyi Marketynh]. Moscow.

Bartels, R. (1988). The history of marketing thought.- Publishing. Horizons.

Kramer, R. (1977). International Marketing. – Cincinnati: South-Western Publishing C.O.

Olive, A. (1994). International Marketing [Mizhnarodnyi Marketynh]. Moscow. The Academy of the market: marketing.

Dieniels, Dzh., Radeba, L.(1994). International business: the external environment and business operations [Mizhnarodnyi biznes:zovnishnie seredovyshche i dilovi operatsii]. Moscow: Ekonomika.

Starostina, A. (2007). Consideration of external risks when evaluating the attractiveness of international commodity markets [Urakhuvannya zovnishnikh ryzykiv pid chas otsiniuvannya pryvablyvosti mizhnarodnyx tovarnykh rynkiv]. Marketinh v Ukraini.

Tsyhankova, T. M. (2004). International marketing: theoretical models and business technology[Mizhnarodnyi marketinh: teoretychni modeli ta bizhnes tekhnolohii]. Kyiv: KNEU.

Abramishvili, H. H. (1984). Problems of the international marketing [problemy mizhnarodnoho marketynhu]. Moscow: MO.

Novytsky,i E.V. (2003). The international economic activity of Ukraine [Mizhnarodna ekonomichna diyalnist Ukrainy]. Kyiv: KNEU.

Evans, Dzh.(1990). Marketing [Marketinh]. Moscow: Ekonomika.

Korzh, V. M. (2011). The mechanism of management tools for international marketing: theory and practice: a monograph [Mekhanizm upravlinnya instrumentariiem mizhnarodnoho marketynhu: teoriya i praktyka: monohrafiya]. Kramatorsk: DDMA.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021