Сутність сімейного бізнесу як особливої форми підприємництва
Abstract
Вступ. Сімейне підприємництво є специфічною галуззю наукових досліджень, оскільки економічні відносини у ньому тісно взаємопов'язані із соціально-психологічними відносинами. Головним суб'єктом виступає сім'я як соціальна спільність, що формується узами спорідненості, батьківства, подружжя.
Вітчизняний досвід сімейного підприємництва характеризується значними історичними розривами, які впливають періодичні втрати як історичного, і соціального досвіду його розвитку. Закономірним наслідком цих розривів є проблеми, із якими стикається сучасна економіка при відновленні інституту сімейного підприємництва.
Мета. На основі узагальнення досліджень науковців запропонувати авторський підхід до формування теоретичних основ функціонування сімейного бізнесу, як особливої форми підприємництва.
Метод (методологія). Теоретичною основою дослідження виступили наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених у сфері формування організаційно-економічного механізму управління підприємствами сімейного бізнесу. Методичною основою дослідження є фундаментальні положення економічної теорії та сукупність спеціальних і загальнонаукових методів наукового дослідження.
Результати. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «сімейне підприємство», як мікропідприємство, на якому працюють члени однієї сім'ї, які беруть участь у власності та управлінні.
Keywords
Article Metrics
Metrics powered by PLOS ALM
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2023 Tetiana Ponedilchuk, Tamara Prykhodko

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Articles are distributed under Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0)
Science Works Journal "Ekonomichnyy analiz"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© West Ukrainian National University
© «Ekonomichnyy analiz», 2007-2023