Роль чат-ботів в онлайн навчанні персоналу сучасного підприємства

Tetiana Yanchuk, Kateryna Smirnova


Abstract


Напрямок навчання співробітників онлайн є відносно молодим і набирає все більшої популярності в таких галузях, як послуги електронної комерції, кол-центри, ігрова індустрія. Тому тема є актуальною, міжнародні та єдині підходи у класифікації та у методах створення ще не вироблені. В рамках даної роботи були використані наступні наукові методи: аналізу, систематизації та узагальнення, метод аналізу і синтезу. Наукова новизна полягає у наступному: узагальнено наукові підходи щодо сутності чат-боту; надано рекомендації щодо удосконалення використання чат-ботів. Автор акцентує увагу на деталях правильного спланованого та прописаного чат-боту, так як це може стати корисною ланкою для формування клієнтської бази та комунікації із своєю аудиторією. Крім цього, це додатковий канал, що зміцнює присутність суб’єкта комунікації на ринку. Подібне делегування частини своїх повноважень, як чат-бот, не що інше, штучний інтелект, що дозволя і є не тільки ефективно організовувати взаємодію з клієнтами за допомогою месенджерів, але повністю переорієнтувати свою маркетингову стратегію на омніканальний формат. Чат-бота можна розгорнути на веб-сайтах, у мобільних додатках, додатках для обміну повідомленнями в соціальних мережах, SMS/текстових повідомленнях та інших каналах зв'язку, щоб вони служили як передові віртуальні агенти для персоналу, а також негласно працювали з агентами з його навчання. Комунікація чата-бота з робітником у діалоговому режимі дозволяє компанії відповісти на запитання та надати інформацію, використовуючи природну мову для проведення навчання; збільшення засвоюваності та зацікавленості персоналу. У роботі представлений аналіз використання чат-бота як інструменту онлайн-навчання персоналу організації, виявлено його переваги, недоліки і способи розробки в компанії. Стаття заповнена прикладами практичних кейсів застосування чат-бота у процес навчання, зокрема і описом успішного проєкту тривалого навчання у світової міжнародної корпорації.


Keywords


управління персоналом; чат-бот; HR-боти; навчання та розвиток персоналу; онлайн-навчання; автоматизація

Article Metrics

Metrics Loading ...

Metrics powered by PLOS ALM

Refbacks

  • There are currently no refbacks.




Copyright (c) 2023 Tetiana Yanchuk, Kateryna Smirnova

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

 

Articles are distributed under Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) 


Science Works Journal "Ekonomichnyy analiz"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa


© West Ukrainian National University

© «Ekonomichnyy analiz», 2007-2023