Державна політика в комерціалізації інноваційної діяльності малих підприємств

Nazgul Bakytovna Davletbaeva


Анотація


У статті розглядаються перспективи розвитку системи державної підтримки комерціалізації інноваційної діяльності малих підприємств. Крім того, окреслено особливості переведення малого підприємництва на інноваційний шлях розвитку через упровадження ринкових інноваційних стратегій і сучасних форм малого інноваційного підприємництва.


Ключові слова


інновації; державна політика; підприємництво

Повний текст:

PDF

Посилання


Lumps, N. I. & Bondarev, N. N. (2007). Problems of commercialization of research and the direction of their solutions. Problems of Forecasting, 1, 4-26 .

Goldstein, G. Ya. (1998). Innovation Management. Taganrog : TSURE.

Dyusembaev, A. D. (2001). Marketing research : methodological , methodical and practical approaches. Karaganda: LLP "Arco".

Kuprienko, S. V. (2012). Innovative approach to the development of enterprises, industries, complexes. Odessa.

Yakovets, Yu. V. (2000). Innovation: theory, mechanism, government regulation. Moskow: GUT RAGS.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019