Державна політика в комерціалізації інноваційної діяльності малих підприємств
Анотація
У статті розглядаються перспективи розвитку системи державної підтримки комерціалізації інноваційної діяльності малих підприємств. Крім того, окреслено особливості переведення малого підприємництва на інноваційний шлях розвитку через упровадження ринкових інноваційних стратегій і сучасних форм малого інноваційного підприємництва.
Ключові слова
Посилання
Lumps, N. I. & Bondarev, N. N. (2007). Problems of commercialization of research and the direction of their solutions. Problems of Forecasting, 1, 4-26 .
Goldstein, G. Ya. (1998). Innovation Management. Taganrog : TSURE.
Dyusembaev, A. D. (2001). Marketing research : methodological , methodical and practical approaches. Karaganda: LLP "Arco".
Kuprienko, S. V. (2012). Innovative approach to the development of enterprises, industries, complexes. Odessa.
Yakovets, Yu. V. (2000). Innovation: theory, mechanism, government regulation. Moskow: GUT RAGS.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .
Збірник наукових праць "Економічний аналіз"
ISSN 1993-0259 (Print) ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa
© Західноукраїнський національний університет
© «Економічний аналіз», 2007-2022
