Особливості реалізації проактивних стратегій в електронному бізнесі як вияв інноваційної стратегії

Maksym Vitaliyovych Kolesnyk, Veronica Yevgeniyivna Komandrovska, Olexiy Yaroslavovych Yarmolyuk


Анотація


Розкрито сутність та характерні особливості вияву інноваційної діяльності в бізнес-процесі. Визначено, що організація маркетингової сфери в комунікаційній складовій інноваційного процесу для сучасних електронних бізнес-моделей є актуальним науковим завданням. Саму діяльність у комунікаційній складовій інноваційного процесу для сучасних електронних бізнес-моделей можна віднести до наполовину радикальної інновації, але безперечно із проактивною суттю. Проактивні інноваційні стратегії діють на випередження ринкових змін, а реактивні інновації, як правило, створюються для проведення підприємством оборонної стратегії. Оскільки ключова відмінність електронного бізнесу від звичайного формату полягає в перетворенні основних бізнес-процесів підприємства за участю інтернет-технологій, у статті запропоновано модель організації електронних комунікацій (просування сайту) як складової проактивної маркетингової стратегії. Ця модель дозволяє підвищити ефективність реалізації проактивної інноваційної стратегії завдяки формалізації процесу організації просування сайту.


Ключові слова


електронний бізнес; бізнес-модель; інноваційний процес; проактивна стратегія; просування сайту

Повний текст:

PDF

Посилання


Krystensen, Clayton M., Raynor, Michael E. (2004). Decision Problems innovation in business. How to create a developing business and maintain his growth successfully. Moskow: Alpina Business Books.

Davila, Tony, Epstein, Marc J., Shelton, Robert. (2007). Working innovation: How to manage it, assess it and get benefits from it. Dnepropetrovsk : Balance Business Books.

Volkov, O., Denysenko, M. P., Grechan, A. P. (2006). Innovative development of Ukrainian industry . Kiev: CST .

Anisimov, Y. P., Shcherbakov, V. V. (2010) Features of business processes in creation and commercialization of innovations. Moskow:YnVestRehyon.

Ruzmetova, H., Zhukovsky, A. D. (2013). Innovation in Marketing - the base of effective business processes development at the enterprise. Moskow: “Biznes- Expert”.

Ladonyna, L. Y. (2008). Book of Internet projects Leaders. St. Petersburg. : Piter.

Tropak, M. (2011). Reactive and Proactive Strategy B2B. Is there any Difference? Retrieved September 15, 2013, from : http://b2b-insight.management.com.ua/2011/05/reaktyvnaya-y-proaktyvnaya-stratehyya-b2b-est-ly-raznytsa/.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021