Інтегровані маркетингові комунікації в галузі туризму: теорія та методика формування

Tetiana Bronislavivna Samonova


Анотація


Статтю присвячено дослідженню теоретичних і методичних проблем формування інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах туристичної галузі як найважливішої складової їх маркетингового комплексу. Визначено особливості туристичного продукту і відповідні їм засоби маркетингових комунікацій і просування. Також встановлено, що інтегрована маркетингова система комунікацій туристичних підприємств становить цілеспрямоване комплексне та синергетичне застосування всіх складових маркетингових комунікацій (реклами, стимулювання збуту, персонального продажу та паблік рілейшнз), які перебувають у постійній взаємодії між собою, між собою та підприємством, між підприємством та його зовнішнім і внутрішнім середовищем для налагоджування тісних інформаційних взаємозв'язків між ринковими суб'єктами (споживачами, продавцями та посередниками), з метою створення сприятливих умов для функціонування окремого туристичного підприємства та просування його продукту на ринок. Запропоновано методи формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств, а також принципи створення методу оцінки їх ефективності. З метою розвитку туристичної галузі в Україні пропонується об'єднати зусилля туристичних підприємств, громадських організацій та влади, що дасть можливість ефективно управляти фінансовими та людськими ресурсами для розробки комплексу маркетингових комунікацій та ефективно просувати український туристичний продукт на внутрішньому і зовнішньому ринках.


Ключові слова


інтегровані маркетингові комунікації; просування; маркетинговий комплекс; туристичні послуги; туристичний продукт

Повний текст:

PDF

Посилання


Vedmid, N. I. (2003). Management of a system of tourism enterprises’ marketing communications [Upravlinnia systemoiu marketynhovykh komunikatsii turystychnykh pidpryiemstv]. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics.

Munin, H. B., Tymoshenko, Z. I., Samartsev Y. V., Zmiiov, A. O. (2006). Tourism marketing [Marketynh turyzmu]. Kyiv: Publishing of European University. Prymak, T. O. (2001). Marketing communications in the enterprise's management system [Marketynhovi komunikatsii v systemi upravlinnia pidpryiemstvom]. Kyiv: Expert, ltd.

Almakuchukov, K. M. (2006). Marketing communications in tourism: an innovative tool for the promotion of regional tourism product (on the Issyk-Kul resort’s example) [Marketingovyie kommunikatsii v turizme: innovatsionnyi instrument prodvizheniya regionalnogo turistskogo produkta: (na primere kurorta Issyk-Kul)]. Bishkek: Ilim.

Barnet, J., Moriarty, S. (2001). Marketing communications: an integrated approach [Marketingovyie kommunikatsii: integrirovannyi podkhod]. Sankt-Petersburg: Williamce.

Golubkova, I. N. (2003). Marketing communications [Marketingovyie kommunikacii]. Moscow: Finpress.

Kotler, P. (2000). Fundamentals of marketing [Osnovy marketinga]. Moscow: Williamce.

Kotler, P., Trias, F. (2004). New marketing technonologies: techniques for creating brilliant ideas [Novyie marketingovyie tekhnologii: Metodiki sozdaniia genialnykh idei]. Sankt-Petersburg: Publishing House “Neva”.

Krylov, I. V. (1998). Marketing (sociology of marketing communications) [Marketing (sotsiologiia marketingovykh kommunikatsii)]. Moscow: Centre.

Smith, P. R. (2003). Marketing communications: an integrated approach [Marketingovyie kommunikatsii: Kompleksnyi podkhod]. Kyiv: Znannia-Pres.

Babarytska, V. K., Malynovska, O. I. (2008). Tourism Management. Touroperating. Conceptual and terminological framework. Service of tourism products [Menedzhment turyzmu. Turopereitynh. Poniatiino-terminolohichni osnovy. Servisne zabezpechennia turproduktu]. Кyiv: Altpres.

Melnychenko, S. V., Vedmid, N. I. (2005). Management of a tourism industry enterprise [Menedzhment pidpryiemstva turystychnoi industrii]. Kyiv: Kyiv National University of Trade and Economics.

Holloway, J. K., Taylor, N. (2007). The Business of Tourism [Turisticheskii biznes=The Business of Tourism]. Кyiv: Knowledge.

Skobkin, S. S. (2003). Marketing and sales in hotel business [Marketing i prodazhi v gostinichnom biznese]. Moscow: Yurist.

Samonova, T. B. (2011). Formation of integrated marketing communications at the tourist market [Formuvannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii na rynku turystychnykh posluh]. Кyiv: European University.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021