Застосування маркетингового інструментарію для підвищення ефективності поштового сервісу

Olena Serhiivna Pylypenko


Анотація


У статті розглянуто особливості ринку послуг, специфічні характеристики послуг поштового зв’язку та можливості застосування маркетингового інструментарію для підвищення ефективності поштового сервісу в Україні. Визначено перспективи розвитку директ-маркетингу в діяльності поштових операторів. Обґрунтовано економічну ефективність впровадження сучасної бізнес-моделі інтегрованих поштових та фінансових послуг. 


Ключові слова


послуги; ринок послуг; маркетинг послуг; директ-маркетинг; директ-мейл; поштовий зв'язок; поштовий оператор; поштовий сервіс

Повний текст:

PDF

Посилання


Dubodyelova, A. V. (2008). features and problems of national direct marketing. Bulletin of the NBU, 223-228.

Masurenko, V. K. (2007). Current trends of development of direct marketing in Ukraine. Bulletin of Kyiv National Taras Shevchenko University, 10, 30-34.

Markov, V. D. (1996). Marketing of services. Moscow: Finance and Statistics, 1996.

Merkulov, N. V. & Germanchyuk, A. M. (n.d.). Direct Marketing in Ukraine : Trends, Problems and Prospects.

Pesotskaya, E. V. (2000). Marketing Services. St. Petersburg. : Peter, 2000.

Pinchuk, N. S. (1999). Information Systems and Technology in Marketing. Kyiv: MBK.

Postal Bulletin № 4 ( 629), the Summary 01/25/2013 XXV Congress of the Air Force : developing direct mail, direct marketing and postal markets. (n.d.).

Shkanova, O. M. (2003). Marketing Services. Kyiv: Condor.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##



Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Attribution  International 4.0 (CC-BY-NC 4.0) .

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online) DOI: 10.35774/econa

 

© Західноукраїнський національний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2021