Функціонування мобільного (безпровідного) інтернету в Україні на прикладі телесистем України «People Net»

Volodymyr Petrovych Kolesnikov, Danyil Serhiiovych Ursul


Анотація


У статті розглянуто ринок Інтернет-провайдерів України, вивчено динаміку та зроблено прогноз ринку мобільного Інтернету. Проаналізовані основні критерії, якими керуються покупці при виборі. Проведені дослідження дають можливість виявити об’єктивну ситуацію на ринку. Оптимальна цінова політика провайдерів безпровідного Інтернету дає можливість максимізувати не лише прибуток цих підприємств, але і оптимізувати якість запропонованих інтернет-послуг. Наявність конкуренції на цьому ринку призводить до підвищення їх якості та кількості. У результаті дослідження було встановлено, що основним критерієм у виборі провайдерів безпровідного Інтернету є відгуки користувачів на сайтах, форумах та рекомендації знайомих.


Ключові слова


безпровідний Інтернет; маркетингові дослідження; аналіз

Повний текст:

PDF

Посилання


Starostina, A. (2001). Marketing researches. Moskow : Vilyams.

Arenkov, A. (1992) Marketing researches: bases of theory and methodology. Sankt-Peterburg : SPbUeF.

Bagiev, G. (1996) Methods of receipt and treatment of marketing information. Sankt-Peterburg : SPbUeF.

Bagiev, G. (1995) Bases of the modern marketing : educational-evident manual. Sankt-Peterburg : SPbUeF.

Tomilov, B. (1994) Organizational culture and enterprise. Train aid. Sankt-Peterburg : SPbUeF.

Maksimova, I. (2006) Estimation of competitiveness of industrial enterprise. Marketing, 3, 51-56.

Mlotok, O. (2000) Principles of marketing research of competition at the market. Moskow : Info.

Porter, M. (2008) Competitive edge: How to attain a high result and provide its stability. Moskow : Alpina-Pablisher.

Starostina, A., Goncharova, N., Krikavskiy, E. (2009) Marketing: theory, world experience, Ukrainian practice. Kyiv : Znannya.

Kravchenko V., Starostina A. (2009). Risk-management: theory and practice. Kyiv : Kondor.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019