Реклама як складова соціальних витрат: обліково-аналітичний підхід

Iryna Viktorivna Zhygley, Anna Vyacheslavivna Kysel


Анотація


Соціальні витрати набувають важливого значення в діяльності підприємства в умовах конкуренції при побудові соціально орієнтованої ринкової економіки. У зв’язку з цим потребує уточнення як саме поняття соціальних витрат та їх складу, так і дослідження окремих видів витрат. Метою статті є дослідження витрат на рекламу в структурі трансакційних витрат загалом та соціальних витрат зокрема, розкриття поняття в чинних класифікаціях, надання переліку видів та засобів реклами, які входять до складу витрат підприємства, а також визначення їх місця в складі об’єктів бухгалтерського обліку. Дослідження проведено на базі наявних робіт зарубіжних та вітчизняних вчених шляхом їх розширення та поглиблення. Застосовано методи аналізу, синтезу, класифікації, конкретизації. Результати дослідження можуть бути використані не лише великими корпораціями, які покладаються в процесі управління на концепцію корпоративної соціальної відповідальності, а й іншими підприємствами, незалежно від масштабів діяльності, форм власності та інших особливостей підприємництва. Це зумовлюється тим, що поширення соціальної реклами дає можливість об’єднати фінансові можливості групи суб’єктів для досягнення вагомого соціально-екологічного ефекту. 


Ключові слова


комунікація; концепція управління; корпоративна соціальна відповідальність; реклама; соціальні витрати; соціально орієнтована ринкова економіка; трансакційні витрати

Повний текст:

PDF

Посилання


Deegan, C. (2004). Financial accounting theory. The McGraw-Hill Companies, Inc.

Dobija, M. (1998). Reporting balance sheet for social-economic accounting (pp. 51-59). Cracow Review of Economics and Management.

Sokolova, Y. V., & Smyrnova, I. A. (translation). Accounting theory by R. Mathews. Moscow: Audit, UNITY. (Original work published 1999).

Portes, A., & Sensenbrenner, J. (1993). Embeddedness and Immigration: Notes on the Social Determinants of Economic Action (Vol. 98. № 6) (pp. 1320-1350). American Journal of Sociology.

Raar, J. (2004). Financial reporting for environmental and social responsibility: a normative strategic concept (pp. 1-37). LA,USA: school working paper-series.

Ramanathan, K. V. (1976). Towards A Theory Corporate Social Accounting (pp. 516-528). The Accounting Review.

Richard, J. (2000). (translation). Accounting: theory and practice. Moscow: Finance and statistics.

Butynets, F. F. (2007). Alpha and Omega of accounting or not my painful confession. Zhytomyr: RUTA.

Zamula, I. V. (2010). Accounting of environmental activities for providing sustainable economic development. Zhytomyr: ZSTU.

Pushkar, M. S. (2007). Metatheory of accounting or what should be the theory. Ternopil: Cart-blansh.

Chyzhevs’ka, L. V. (2006). Social relations in the accounting system (pp. 6-12). Zhytomyr: announcer ZSTU.

Lysyak, L. V. (2010). Transaction costs of functioning of the institution of budget policy (pp. 27-35). Finance of Ukraine.

Shepelenko, O. V. (2007). Transaction costs in the transitional economy: theory and practice. Donetsk: DonNUET.

Pynsker, B. (1995). (translation). Other way. Invisible Revolution in the Third World by Hernando de Soto. Moscow: Catallazy.

Tkach, A. A. (2007). Institutional Economics. New institutional economic theory. Kyiv: Centre of scientific literature.

«Days of happiness in McDonalds’» in Zhytomyr. (2013, November 20). http://www.interesu. info. Retrieved April 1, 2014, from . http://www.interesu. info/?action=news_inf&id=27512.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Ліцензія Creative Commons
Статті поширюються на умовах ліцензії Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована.

 

Збірник наукових праць "Економічний аналіз"

ISSN 1993-0259 (Print)  ISSN 2219-4649 (Online)

 

© Тернопільський національний економічний університет

© «Економічний аналіз», 2007-2019